opvoeren kymco agility naked renouvo

Nilspils11

New Member
ik heb een vraag ik heb een kymco agility naked renouvo uit 2019-2021(ben niet zeker van bj).Ik wil deze kymco dus opvoeren aan de hand van een ontgrensde cdi maar ben niet zeker welke cdi ik moet kopen zou iemand me een linkje kunnen sturen? En weet ook niet waar de cdi zit? En als er een ecu zou inzitten heb ik dezelfde vragen.
 
Advertisement - register to remove this

bij mijn Agility hangt deze rechts aan het frame. als ik de buddybak verwijder kan ik erbij. weet niet of dat hetzelfde is voor een "Naked Renouvo" maar lijkt me logisch van wel.
als je de link/het plaatje van Brute-Force volgt: de originele is zwart ;)
 
bij mijn Agility hangt deze rechts aan het frame. als ik de buddybak verwijder kan ik erbij. weet niet of dat hetzelfde is voor een "Naked Renouvo" maar lijkt me logisch van wel.
als je de link/het plaatje van Brute-Force volgt: de originele is zwart ;)
image.jpg
Bedoelt u deze want die had ik ook al gezien maar ziet er helemaal niet zo uit als die blauwe ecu
 
View attachment 73772
Bedoelt u deze want die had ik ook al gezien maar ziet er helemaal niet zo uit als die blauwe ecu
nee, de ECU hangt (bij mij) hier schuin boven en zie je van onderaf danook niet. ik zie 'm ook niet zó hangen, moet eerst de buddybak eraf pakken (4 bouten en 1 kruiskopschroef als je 'm met buddy en al pakt, 2 bouten voor in de bodem en de twee naast het buddyslot, dan nog de schroef achter het scharnier (ook ìn de bak) die schroef houdt de buitenbak vast aan de binnenbak, als je die lost neem je de buitenbak niet mee.
 
Back
Top