Opvoeren Kymco Agility 50 (bj. 2012)

Status
Not open for further replies.

nikolatesla038

New Member
Beste iedereen,

Ik heb sinds een week een Kymco Agility 50 snor uit 2012 en ben er erg blij mee. Alleen ik had een paar vragen over het opvoeren ervan. Ik ben zelf best handig met 2 takt maar dit is mijn eerste 4 takt.

Als eerst: is de 2012 model een euro 2/3/4

Is de Kymco op te voeren met een cdi?
Of zit in 2012 model een ecu? Ik heb namelijk gehoord dat de modellen met ecu moeilijk op te voeren zijn. Zo ja? welke cdi heb ik dan nodig.

Over de vario ring verwijderen/gladde bus erin zetten ben ik al op de hoogte.

Zijn er nog wat dingen om te doen om m sneller te maken? (behalve cilinder vervangen voor een grotere) misschien andere carburateur? of werkt dat niet op 4takt?

Ik zou hem rond de 45/50 op gps willen laten lopen en dat hij redelijk vlot optrekt.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
 
Advertisement - register to remove this

Als eerst: is de 2012 model een euro 2/3/4
De scooter die jij hebt is een Euro 2 of 3, euro 4 kwam pas begin 2018 op de markt
Ik zou hem rond de 45/50 op gps willen laten lopen en dat hij redelijk vlot optrekt.
"mag nie"- Dwerg van de miskraamafdeling van Barrie Pooter,
Nu weer serieus, een snor 45/50 op de gps laten rijden is onverantwoord, onveilig en mocht er wat gebeuren waar jij schuldig aan bent, ben je niet verzekerd.
Zijn er nog wat dingen om te doen om m sneller te maken?
een bromscooter kopen, of je huidige scooter laten omkeuren bij het RDW.
 
De scooter die jij hebt is een Euro 2 of 3, euro 4 kwam pas begin 2018 op de markt

"mag nie"- Dwerg van de miskraamafdeling van Barrie Pooter,
Nu weer serieus, een snor 45/50 op de gps laten rijden is onverantwoord, onveilig en mocht er wat gebeuren waar jij schuldig aan bent, ben je niet verzekerd.

een bromscooter kopen, of je huidige scooter laten omkeuren bij het RDW.
Kost je wel 108 euro voor de rdw.
 
De scooter die jij hebt is een Euro 2 of 3, euro 4 kwam pas begin 2018 op de markt

"mag nie"- Dwerg van de miskraamafdeling van Barrie Pooter,
Nu weer serieus, een snor 45/50 op de gps laten rijden is onverantwoord, onveilig en mocht er wat gebeuren waar jij schuldig aan bent, ben je niet verzekerd.

een bromscooter kopen, of je huidige scooter laten omkeuren bij het RDW.

bedankt voor je antwoord, maar dat snap ik al, en daar vroeg ik niet om. Ik heb 2 jaar rondgereden op een tomos die 60+ reed op gps en er is niks gebeurd. Zo lang je niet als een mongol gaat rijden op drukke plekken, en scherp blijven tijdens het rijden kan er weinig gebeuren. Ik weet wat de risicos zijn en ik snap dat als ik hem opvoer de riscos neem.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top