kymco agility 50 loopt niet stationair

scooterboyo007

New Member
beste mensen,

mijn kymco agility 50 4t 2014 start prima en rijd ook heerlijk, maar zodra ik stil sta en soms in het ernstige geval in bochten valt hij uit. dit zowel bij koude motor als warme motor. laats zijn kleppen gesteld nieuw spruitstuk erop en nieuwe rollen dus hij stottert niet meer wat ie eerst wel akte. maar heb zelf een stationaire schroef te draaien maar deze is een beetje doorgedraaid waardoor ik hem niet vast kan draaien wat duidelijk wel moet omdat hij uitvalt.
nu is mijn vraag kan ik met een andere normale schroef de stationairschroef vervangen of heeft iemand een andere optie wil online geen vervanging vinden want die zijn nergens te koop. alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Stationair schroef heeft een 'puntje' een gewone schroef kan dat niet vervangen.
Ik zal zelf vervangen met een nieuwe en dan kijken wat er gebeurt.

Als je toch bezig ben. Controleer ook de choke, zal kunnen dat die open blijft staan. Kan je maar beter gecontroleerd hebben.
 
bedoel je die kruiskop op dat boogje voor de gaskabel? (lijkt me stug dat ie z'n mengselregelschroef kapot heeft gedraaid?)
dat is bij mijn Kymco een gewone M4 of M5 schroef, zou je meteen een inbus ofzo kunnen pakken.
 
bedoel je die kruiskop op dat boogje voor de gaskabel? (lijkt me stug dat ie z'n mengselregelschroef kapot gedraaid?)
dat is bij mijn Kymco een gewone M4 of M5 schroef, zou je meteen een inbus ofzo kunnen pakken.
Het is idd dat schroefje boven de gaskabel dus dat is een normale schroef?
 
voor de volledige duidelijkheid: het is de stationaire luchtschroef oftewel de aanslagschroef voor je gasklep, die bepaalt hoeveel lucht er nog langs je gasklep gaat als jij geen gas geeft.
schuin hier tegenover, links (in rijrichting gezien) onderop je carburateur zit er ook nog je (koperen) regelschroef voor de hoeveelheid benzine die hier weer bij hoort. (daar doelde @Remco_01 op)

mengselschroef.jpg
 
Last edited:
Back
Top