Kymco agility 50 (2017, 12k) Slechte optrek.

Feathers mcgraw

New Member
Ik heb dus een kymco agility 50 uit 2017 met 12k op de teller.

Mijn probleem is dus wanneer ik gas geef dat de scooter langzaam gaat tot 30kmh daarna springt hij naar 53(top)

Wanneer ik gas geef voel ik ook dat de koppeling laat intrekt echt zo een middelmatige klapje? Ook voel ik dat bij gas hername dat hij dan 2 seconden neemt om weer zijn ding te doen.

Bijvermelden: varioring is eruit scooter is helemaal perfect op koppeling na(grote beurt) en zitten er 6.5g rollen in.(standaard voor gele kenteken)

Weet iemand waardoor dit komt?
 
Advertisement - register to remove this

Koppeling wil nog weleens wat lui aangrijpen. Nieuwe trekveren (malossi wit) kunnen een beetje helpen. Is ef toevallig ook een nieuwe v-snaar in gegaan? Dat kan ook effect hebben op het wegtrekken.
 
Koppeling wil nog weleens wat lui aangrijpen. Nieuwe trekveren (malossi wit) kunnen een beetje helpen. Is ef toevallig ook een nieuwe v-snaar in gegaan? Dat kan ook effect hebben op het wegtrekken.
Ja ik dacht ook aan de trekveertjes,
Nieuwe v snaar denk ik maar heb al flink wat kilometers gedraait dus ik denk dat die al is ingreden. Maar ik ga bij de volgende beurt gelijk een malossi delta koppeling erin zetten met witte drukveer en zoals jij zegt witte veertjes.
 
Back
Top