KTP Optic Rox

hey
vet project jonge maar dat achterzitje is echt meesterlijk kan je die gewoon bij koopmans bestellen?
echt mooie rox jonge heb er zelf ook een staat ergens bij me broer chiel onder foto's
 
Indd, je zult een verlengstuk moeten hebben, er is er 1 van TNT ter waarde van 70 euro :X... OF je moet er zelf 1 maken...
 
ik heb 2 plannen

1. die kop van tnt eraf en dan een stuk ertussen/eropzetten en op maat laten draaien

2. ouwe stuur afzagen tnt eropzetten en afdraaien (dan hoeft er geen stuk tussen.

welk id klinkt hert beste ?
mzzls polak
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Als je het ouwe stuur afzaagt past die TNT er gewoon op. Vraag maar aan DennisB, die heeft er ook wel pics van ;)

arthur, als je daar pics ofzo van hebt post ze dan effe of stuur ze dan effe door via msn als je wil.
 
plannen zijn iets geweizigd

verchromen doen niet veel zaken (dit zal vast redenen hebben)
ik had eens gekeken bij polijst bedrijfies en de eerste de beste die ik belde sprak mij erg aan (zeer zeer goedkoop) meer zeg ik ff niet tot mijn velgen gedaan zijn.
maar als ik lees was die 3 velgen van cozmo koste is dit echt super goedkoop.
morgen velgen demonteren en banden eraf laten halen en dan ws die avond erop worden ze gezandstraald :p

ook heb ik de foto's van denniZ gehad en heeft mij goede idd gegeven.

ik houd jullie uiteraard op de hoogte
groetjes arthur
 
tanx tanx voor de berichten

lars je bedoeld zeker dat ik die foto's moet posten van die stuurpen ?

ok komt ie, maar dit is nog niet de mijne deze is van dennisB (dennis bedankt)
111_1122.jpg

111_1124.jpg
 
Last edited:
Mmm, ziet er goed uit... en die clamp past er nu dan dus gewoon op... zou wel vet zijn, maar geef dat lelijke groen dan ook een leuk kleurtje ;)
 
Originally posted by black_white
tanx tanx voor de berichten

lars je bedoeld zeker dat ik die foto's moet posten van die stuurpen ?

ok komt ie, maar dit is nog niet de mijne deze is van dennisB

Moet je dat dan nog eens op je afgezaagde org. stuur zetten? heb je mss de afmetingen? dat zou handig zijn? (of heb je geen zin om op te meten :p )
 
Back
Top