KTP Optic Rox

weer ff een update

me stuurclamp is klaar en past perfect :# het onderstuk is van me oude standaart stuur en het boven stuk is een zelf gedraaide buis, dit vormt samen me nieuwe stuurpen.
hij is nog iets te lang dit word aangepast als me kappen weer erop zitten, ik zeg maar zo beter te lang als te kort O-)
clamp_klaar.jpg


ook me velgen zijn in het 2e stadium gekomen (het eerste was banden verwijderen en lagers eruit tweede is zand/parelstralen en drie is zelf opschuren en vier is laten polijsten)
ik heb de velgen dus vanavond opgehaald en ze zien er erg nettjes uit *D aangezien het me alleen een t-shirtje koste :W (me ouwe lelystad shirtje)
velgen_geparelstraald_2.jpg

ook gaan deze week me Z-kappen naar de autospuiterij, hier worden ze glanzend zwart gespoten

dit was het weer voor ff maar zodra me velgen weer terug zijn horen jullie meer :*

mzzls
 
Last edited:
Hello Arthur, ziet er weer mooi uit:o . nu wachten tot je ze geschuurd hebt en ze terugkomen van de polijstboer. Kan je me mss ook een keer de lengte geven van het org. stuurtje en het stukje dat je zelf gedraaid hebt?
 
Originally posted by Spasta
Hello Arthur, ziet er weer mooi uit:o . nu wachten tot je ze geschuurd hebt en ze terugkomen van de polijstboer. Kan je me mss ook een keer de lengte geven van het org. stuurtje en het stukje dat je zelf gedraaid hebt?

simpel, het onderstuk is gewoon afgezaadt boven het vertikale plaatje (de ophanging van je stuurkappen) en het stuk erop is ms een cm of 20 maar dit is nog al te lang maar dat maakt niet uit want je kan het er makkelijker afhalen als opzetten

mzzls polak
 
L:aat je velgen ajb parelstralen. Na zandstralen wordt polijsten haast onmogelijk. :D Succes verder!

/Edit: Waarschijnlijk zal de straler alleen zandstralen aangezien hij anders de lak er niet afkrijgt.
 
Originally posted by Lars#Dragster
Blijft een vet ding Arthur, als die nou ook nog is vlamde:P... oja koop ook een andere helm :X
Die helm is vetjes man. maar of die ook lekker winddicht is?
Originally posted by satanic-racer
hulp gevraagt!!!!!! kweet echt niet hoe ik men carter zoals die van deze nitro moet krijge,polijste oe moede da doen? kan iemand aub mij helpen?
8P search
 
mensen hoe weten jullie met welke helm ik rij :? maargoed ik heb ook nog een rossi rep. maar die vind ik niet echt relax en deze helm is gewoon erg relax voor in de zomer (lekker ijsje eten als ik naar noordwijk blaas)
ok ok tis nu geen zomer maar goed toch blijft ie relax 8P

mzzls polak
 
Originally posted by black_white
mensen hoe weten jullie met welke helm ik rij :?

mzzls polak

Meeting Ter Aar?? :X

en effe, zo'n helm heeft echt geen enkel nut, doe dan geen helm op... dit biedt echt geen bescherming, mja laten we maar weer ontopic gaan :P
 
Originally posted by Lars#Dragster
Meeting Ter Aar?? :X

en effe, zo'n helm heeft echt geen enkel nut, doe dan geen helm op... dit biedt echt geen bescherming, mja laten we maar weer ontopic gaan :P

ow ok hehe, bescherming :? k hb er al een ongeluk mee gemaakt en werkte goed alleem me knieschijf zat aan de buitenkant van me been

maar ok weer ontopic
 
Originally posted by Lars#Dragster
ik heb ook een ongeluk gehad, en als ik geen helm had gehad met bescherming bij m'n kin, had ik het wel kunnen vergeten..

ok ik heb geluk gehad dat ik met me knie dat verkeerst bord pakte inplaats van me hoofd:S
 
Back
Top