KTP Area

Status
Not open for further replies.
misschien een id om dus plexi glas onder je voetplaten te fixen? misschien een leuk led lichie der achter :d nja succes verder.. btw hoe lang ben je met dit topic bezig geweest :p?
 
Mja... als je 1 ding gepolijst hebt loopt het al snel uit de hand :eek:

Subframe aangepast : onderste oogje eraf geslepen waar je middenbok op gemonteerd zat.

Plexiglas is not gonna work :p aangezien ik geen accu meer heb :rolleyes:

-[inferno]- : Als je dat al vet vind... wacht dan op het eind resultaat })

heb er een fotosoep van gemaakt en damn :~ *gorgel gorgel*
 
Ziet er zeer goed uit met al die gepolijste onderdelen.
Dat je dr alleen al de tijd voor kan nemen om alles te polijsten, zeer goeie instelling :p kwou dat ik um van je kon overnemen :D
 
Originally posted by Nick-SP
Ziet er zeer goed uit met al die gepolijste onderdelen.
Dat je dr alleen al de tijd voor kan nemen om alles te polijsten, zeer goeie instelling :p kwou dat ik um van je kon overnemen :D



ik neem liever zijn motivatie over 8P :#
 
:W:W:W:W:W:W
je special op scooterfreaks vond ik al mooi en geinig
dus dat je hem hier eindelijk is neer zet is helemaal geweldig
men je ken je verhaaltje leuk vertellen ;)
en wat je met deze area gedaan hebt is geweldig :)

topie
 
Tnx dudes en dudeinnen :rolleyes: :*

Fotosoep laat ik niet zien :p kleurtje blijft nog een beetje geheim :)

Filmpje komt er zodra ik iemand kan vinden :eek: . heb zelf wel camera maar zonder geluid :(
 
dit is echt de vetste area die ik ooit heb gezien, en het is echt billiant geschreven, met de dialogen. Met de evo70 gaat het echt enorm blazen. Dit project was het half uur lezen zeker waard!!!
 
Ik had het hele verhaal al op scooter-freaks gelezen en toen lag ik al dubbel :D.

Hele mooie scoot . Ik bleef er op oisterwijk ff bij kijken maar een vriend van mij wou niet blijven kijken :?
 
Originally posted by steppy spy
dit is echt de vetste area die ik ooit heb gezien, en het is echt billiant geschreven, met de dialogen. Met de evo70 gaat het echt enorm blazen. Dit project was het half uur lezen zeker waard!!!

Ja en anders doe je er een half uur over 8P

kijk gewoon plaatjes denks? :p
 
Komt vast allemaal wel goed met dit project!!

ziet er iig nu al zeer tov uit en leuk setupje ook

trouwens waarom vertel je je halve levens verhaal ertussendoor :p
 
hoe krjg jij dat zo goed gepolijst?? ik zit met schuurpapier tekloten maar dat duurt beetje errug lang :) hoe doe jij dat met die boormachine?
 
Godverdomme wat glimt dat spul :D
Ik heb net m'n scoot weg gedaan maar als ik dit zo zie heb ik toch wel weer zin om ermee te beginnen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top