Mooi,Langskomen is geen probleem
Maar als je half NL moet afrijden is het misschien geen optie
Ik heb laatst ook een topic geopend over een krukas trekker. Had ook telkens dat de as klem zat na montage. Voor 33eu een Ali xpress trekker gekocht en daarmee was het zo gepiept.
Iedereen bedankt voor het helpen! Krukas zit er soepel in, alles is gebouwd. Helemaal top.
Met een krukastrekker (en een carterhelft trekker) is het zo gedaan, super makkelijk.
View attachment 70044View attachment 70045
Ik ken het... dit kwam ook door heel veel werk geduld en pijnlijke momenten.Nou jou ludix rijd al.. Nou de mijne nog niet (waar ik toch best wel t*ring veel werk aan hebt met dat stralen en spuiten.
Wat bedoelt u met de vraag hoe het in elkaar gedrukt is? Bedoel je hiermee wat er allemaal in het blok zit?Hoe is t nou in elkaar gedrukt uiteindelijk?
Geinig ding met mhr replica en yas r.
Op zon klein scootertje zal het voorwiel wel continue van de grond willen.
@AGM Retro GT BeunHoe je uiteindelijk het blok in elkaar hebt gekregen.
Oh zo, ja ik snap dat het wel in een keer zo uit het niets is. Ik wilde alleen nog even een berichtje achter laten dat het me gelukt is (dankzij jullie).Ja dit hele topic ging over montageproblemen en in ene x een afgemonteerde scooter zonder dat er staat wat je nou gekocht hebt ofzo.
Daar ben je ook weer snel klaar mee:
≥ 70cc Peugeot ludix - Malossi MHR R - Yasuni R etc. — Scooters | Peugeot — Marktplaats
Heb mijn hele peugeot ludix omgebouwd naar een full 70cc. Veel nieuwe onderdelen nog geen 1 dag oud!Geen Wok. Kenteken komt er uiteraard bij met nieuwewww.marktplaats.nl
Was er nooit aan begonnen zo`n setup erop te doen..
Snap alleen niet waarom je in plaats hem te verkopen niet gewoon origineel houd.
Wat ik altijd een teleurstelling vind in advertenties is dat alles perfect is maar........
Heeft wel een aantal (kleine) reparariepunten:
Remlichtschakelaar , 5€ om te fixen, is zo gepiept
Elektrische start, deed t eigenlijk nooit maar is absoluut geen probleem.
Ik bedoelde advertenties in het algemeen.Ik heb nare reacties gekregen van buren, ik moest er nooit aan beginnen, het is meer dan ik had verwacht qua kracht. En hij maakt veel geluid. Dit is iets om meerdere keren per week op te kunnen rijden en vooral niet voor school.
Post automatically merged:
Oh, mijn fout dat het leek alsof het perfect was, maar ik heb dat niet zo vermeld in de beschrijving. Het moet “nog” perfect afgesteld worden.