M matthijz Well-Known Member 20 February 2008 #1 hee, ik heb een sliderblok thuis liggen, mina vert. en wil graag krukas de- en weer monteren(als lukt ) ik heb meerde dingen over gelezen maar zou graag een goede howto hebben met goede werkende fotos, (geen dode links), kan iemand mij helpen lataz
hee, ik heb een sliderblok thuis liggen, mina vert. en wil graag krukas de- en weer monteren(als lukt ) ik heb meerde dingen over gelezen maar zou graag een goede howto hebben met goede werkende fotos, (geen dode links), kan iemand mij helpen lataz
melf #50 Well-Known Member 21 February 2008 #2 mja, als je er al zo weinig van af weet , en je kunt het hier nog niet eens vinden , wat doe je er dan aan te sleutelen?? er staat ZAT op dit forum...
mja, als je er al zo weinig van af weet , en je kunt het hier nog niet eens vinden , wat doe je er dan aan te sleutelen?? er staat ZAT op dit forum...
Ramon Ferrari 21 February 2008 #3 Nog nooit de search gezien? http://forum.scooterforum.net/forum/search.php Close