Krijg maar geen remdruk!

BoBsOn

$Aprilia Area 51$
Heb hele tijd met me pa lopen ontluchten enzo, volgens de goede volgorde.Maar blijf maar geen remdruk houden, gewoon helemaal niks.Heb al gesearched maar kan niks vinden over dit probleem.Leidingen zijn wel bijna helemaal leeg geweest.Weten jullie wat ik nu moet?:p...of kan ik beter naar bromwinkel brengen?

Alvast bedankt!:p
 
Advertisement - register to remove this

leidingen idd eerste helemaal leeg, leiding er weer op.en dan (ontluchten)
En dan net zo lang door gaan dat al het lucht uit de remleiding is.
Steeds een beetje bijvullen, moet zo zkr lukken.
 
dat deed ik in het begin ook maar weetje hoe het sneller gaat?
ontluchtings nippel er helemaal uitdraaien en NIET je rem inknijpen dan komt alle lucht vanzelf naar boven ;) en dan staat ie ook zo op druk
 
dragsterlover said:
leidingen idd eerste helemaal leeg, leiding er weer op.en dan (ontluchten)
En dan net zo lang door gaan dat al het lucht uit de remleiding is.
Steeds een beetje bijvullen, moet zo zkr lukken.

dus leidingen eraf halen, en dan leeg maken en er weer op?...hoezo dat dan als ik vragen mag?:p
 
wat het meeste helpt is gewoon je remslang bij de klauw los halen en die eerst ontluchten , meestal zit er lucht in de leiding , en als die ontlucht is zet je m op de klauw en dan die nog ff ontluchten.
 
De lucht wilt naar boven, zorg dat hij dat kan. Geen bochten naar onderen maken dus, waardoor de lucht in de bocht blijft staan. Het kan hiervoor makkelijk zijn je klauw even los te halen, of de leiding van de klauw te nemen.

Je kunt ook een slangetje op de ontluchtingsnippel zetten, en de lucht eruit zuigen met een soort grote injectienaald, of een slagroomspuit, of iets anders waarmee je een zuigkracht kan maken.
 
We zijn weer bezig geweest:p. Er komt nu geen lucht meer uit leidingen maar alleen olie, dus zonder luchtbelletjes erbij. En je raad het al:p nog steeds geen druk, of heel weinig. Is er soms iets in me remklauw kapot of rempomp? Want hij bouwt dus geen druk op:(

Alvast bedankt
 
BoBsOn said:
We zijn weer bezig geweest:p. Er komt nu geen lucht meer uit leidingen maar alleen olie, dus zonder luchtbelletjes erbij. En je raad het al:p nog steeds geen druk, of heel weinig. Is er soms iets in me remklauw kapot of rempomp? Want hij bouwt dus geen druk op:(

Alvast bedankt


ff potjes en troep er weer op draaien met voldoende remvloeistof erin en je scooter ff op zijn kant leggen en dan pompe, beide kanten doen
 
Ik heb dit probleem ook gehad en me remschoentjes zaten een beetje schuin dus gingen ze niet naar elkaar toe ofzo. Ff je remklauw loshalen en je remschoentjes erop zetten zoals het hoort. Kan ook zijn dat je remschoentjes zo versleten zijn dat de remklauw te grote slag moet maken
 
wat voor merk remklauw is het? in sommige merken zit namelijk een kogeltje dat als afsluit mechanisme werkt zodra je het nippel aandraait, en heb je alles nagelopen op lekkage?
 
Bart@Sp said:
wat voor merk remklauw is het? in sommige merken zit namelijk een kogeltje dat als afsluit mechanisme werkt zodra je het nippel aandraait, en heb je alles nagelopen op lekkage?


Grimeca..dat kogeltje zit er gewoon in..achter dat nippeltje he?
 
Back
Top