Krijg je boete voor alleen maar AANWEZIG zijn op meeting?

deserteagel

aprilia RS
nou, mn vraag staat al in titel, naar aanleiding van een jongen die misschien voor justitie moet komen, omdat hij verlinkt is, dat hji daar was (politie heeft hem niet zien rije ofzo). maar kunnen ze je n boete geven, ook al heb je 'niet' gereden?? en waarom?? en hoe groot is boete dan??

Advertisement - register to remove this

als je niet gereden hebt dan zou het in principe geen probleem moeten zijn.. maarja het niet voor niks een 'illegale' meeting, wat de politie probeert tegen te gaan, net als bij 'illegale' automeetings wordt ook iedereen beboet...

jah maar dan wordt je beboet, als ze je ter plekke aangehouden hebt.

ze kunnen je nu dus nix doen, want anders noem ik ook namen, van mensen die ik niet mag. mag dus niet. tenzij je misdrijf hebt gepleegt/ weggereden bent voor ze.

Voor het alleen erbij zijn krijg je denk ik geen boeten.
Als je zelf mee gaat doen met een sprint dan kan je wel een boete krijgen.
Wij hebben hier op het industrieterijn ook wel eens meetings.
En dan komen de w*outen ook gewoon langs gereden.
Ze houden niemand aan ofzo.
Zolang je niet meteen wegrijd waneer de wouten komen kunnen ze weinig doen denk ik.

soms geven de politie ook gewoon geen boete's en sturen ze gewoon iedereen naar huis en diegene die niet weg gaat krijgt wel een boete...

en als ze boete's uitdelen is dit voor de mensen die er met hun scooter staan en idd voor de mensen die weg proberen te rijden komen er meestal helemaal al niet meer onderuit...

invordering van voertuig is alleen bij auto-meetings..;)
tenzij ze een rollerbank hebben en je komt boven de 2kw...

merci beaucoup. maar op grond van wat is dan je boete? En waarvoor kunnen ze je beboeten als je alleen maar kijkt, zoals 30 van de 40 anderen?

en ook nog: het zou ook een illegale meeting zijn als n vriend van me en ik samen bij de busbaan staan te praten:S:S:S:X:(

illegale meeting, als er een grote groep met scooters van plan zijn om bijv. sprintjes te trekken.. en meestal op terrein waar je niet mag komen, en niet afgesproken..
ze zien vanzelf wel als er een groep ontstaat... en dat het gepland was..

Back