Krijg ik een boete?

Sommige mensen snappen het nog niet echt.
Agenten hebben geen bewijs nodig!!!!
Als ze met z'n 2en of meer iets gezien hebben, is dat voor de rechter genoeg.
Je zie het toch ook altijd met rechtzaken op t.v. (de volgende zaak b.v.). Daar zegt de rechter ook, ja het is jouw woord tegen het zijne, en dat van de politie geloven we meer.

Anders kan iedereen wel zeggen, ja daar was ik net. Oké is goed, we verscheuren je boete.

Ik vraag me wel af, of ze de moeite gaan doen of niet, want daar hebben ze vaak "geen tijd voor" (geen zin dus).
Maar mocht je de boete thuis ontvangen, kan je proberen te zeggen dat je ergens anders was op dat tijdstip. (wel met bewijs), b.v. dat je op school was, of op je werk (rooster van school / urenlijst van werk meesturen).
Dan sta jij wat sterker, en begint de rechter ook te twijfelen. Als de rechter twijfelt, woord de boete nietig verklaard en hoef je niet te betalen.


______________________________________________________________
[edit]
Zie ook veel mensen zeggen van Ja sla hem op z'n bek, hij is een matennaaier enz enz enz....
Vind ik overdreven. Ik weet hoe de politie iemand onder druk kan zetten.
Ik heb vroeger met een neef, en een vriend van hem ruiten in gegooit. We zijn toen verlinkt door iemand in de buurt, en mochten mee. De politie vroeg aan ons wie het was, mijn neef en ik eerlijk gezegt ja ik. Maar die vriend van hem niet.
Politie bleef maar vragen, vragen, vragen, wie de 3e was. Ze gaan drijgen enzo. En we hebben allebei gezegt, dat we die 3e persoon niet kende.
Toen hebben we uiteindelijk allebei naar HALT moeten gaan, en die 3e persoon niet. We hebben wel geld van die 3e persoon gehad, maarja hij heeft dus toen de tijd geen kruisje achter z'n naam gehad.

Als het nu weer gebeurde, zou ik meteen zeggen tegen de politie dat hij de 3e persoon was. Waarom?

Hij naait mij als hij niets zegt. Ik moet naar halt, en kreeg een kruisje achter mijn naam tot mijn 18e (ben nu bijna 19 dus maakt niets meer uit). Hij helemaal niets. Dat is toch flauw. Je doet het ook met z'n 3en, dus moet je ook met z'n 3en de straf verdelen. Hij kreeg ook geen taakstraf. Alleen geld aan ons 2en betalen.

Het is natuurlijk niet hetzelfde als wat er bij jullie gebeurt is, maarja je kan het wel vergelijken!

[edit 2]
Vergelijk het met een parkeerboete.
Houden ze je staande? Nee, alleen kenteken...
Zijn ze met z'n 2en? Ja
Maak je kans met bezwaar? Nee....
 
Last edited:
scoop643 roeleerd..

je kan het van 2 kanten zien als je het over het feit matenaaier heb.

jij laat hem alleen.
hij verlink jou .

wie naait hier nou het meeste.

Ik weet bij welke maat ik terug zou komen en over wie ik me mond zal houden, sommige matties zijn je trouw.(om het maar ff kort te omschrijven)

voor de rest bekeuring ja , ja je kan vrage of je moeder getuigd dat jij toen thuis was dan heb je al wat meer grip denk ik TENZIJ die wout je kent. nummer / scooter weet
geen gelul over foto's en bewijs want zijn woord telt in zo geval.



btw ging het bordje u reed te hard nou branden of niet :p
 
Nee helaas ging het bordje niet branden, maar dit kwam omdat ze die dingen 's avonds uit zetten. Dit omdat ze weten dat er dan van die lolbroeken langskomen die ff kijken of ze te hard gaan.
Je mag op dat stuk namelijk 70kmpu en wij reden ongeveer 90kmpu.
 
Race-Konijn said:
Nee helaas ging het bordje niet branden, maar dit kwam omdat ze die dingen 's avonds uit zetten. Dit omdat ze weten dat er dan van die lolbroeken langskomen die ff kijken of ze te hard gaan.
Je mag op dat stuk namelijk 70kmpu en wij reden ongeveer 90kmpu.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze werken:D
zenith_ust said:
scoop643 roeleerd..
Wat betekend dat? :rolleyes:



Maar wat je zegt snap ik. Maar wil maar zeggen dat hem kapot slaan e.d. overdreven is niet dan?

Tuurlijk is het niet leuk met zoiets dat hij je verlinkt.
Maar er word hier allemaal stoer gedaan, met klappen geven enzo.

En het is ook onders dan met mij, bij mij was het ook nog HALT, en een kruisje achter je naam tot de 18. niet alleen geldstraf.

Maar zoals jij ook zegt je kan het van 2 kanten zien.
 
mja gewoon proberen om in hoger beroep te gaan. niet geschoten is altijd mis. btw over dat genaai van die maat, zoals izenith_ust al zij: wie naait wie nou. hem laten opdraaien voor wat jullie beiden deden (verder geen personelijke aanval)
 
jullie waren met zijn 2e jullie wouden lachen nou owkeey dat kan.
ook kan dit zondr gevolgen wat niet altyd gebeurt mja dat gebeurt niet altyd.

als vrienden moet je blij zijn dat er een ontkomen is een de "GROTE SMURF"
en dan had je maat moeten seggen,dat er een jongeh was en die zei dat ie vn hem harder optrok en mooier klonk en daarom hadden jullie samen gekeken of dat nou zo was naast elkaar.en over dat op de fietspad rijden oww sorry meneer de k*t agent maar ik heb het boord niet gezien.entsjah dan had je maat moeten bedenken nu ben ik het volgende keer hij.

en dee kans dat hij je iets kan maken weinig kans. want kijk als hij aan je deur komt seg je gewoon oww is dat die jongeh seker want ik heb rusie met hem en hij denkt wel vaker grappig te zijn,mja nu betrekt hij mij met wat zei u?

mja lul koek verhale zat in de aanbieding lul me er soms mee tussen uit

net als een keer dat ik net uit me poort kwam blaze. en toen stond r 2 lelijke bmx motoren met viezerikke er op voor me neus nou ik set me motor af en loop rustig rigting mijn deur. dus toen kwame ze aan mij vrage wrom ik bang was voor de politie nah toen zei ik maar dat ik naar school ging en besefte da k me tas was vergeten en ik had jullie niet eens gesien.ja toen was die jood zo slim hij denkt nu naai ik em tog maar en vroeg om me papiere die goed waren dus hij baalde en wenste me een fijne dag op school mja om de hoek bij mij 2 min lope stond rollerbank:p mja he5t leukste gedeelte kwam toen nog want toen had ik me tas gepakt helemaal leeg en reed er mee naar school ik kwam die jood weer tegen en wat hij keek of ik me tas bij me had en zwaaide dus jah ik denk whahahah swaai maar trug mja toen was ik er dus vanaf.


mja met een beetjuh verhale kom je soms ook ergens
prate vulle geen gaatjes seggen ze nah dus wel mijn gelul sorgt af en toe voor wart mindere gate in me porto.

succes pik
 
lazywhiterider said:
jullie waren met zijn 2e jullie wouden lachen nou owkeey dat kan.
ook kan dit zondr gevolgen wat niet altyd gebeurt mja dat gebeurt niet altyd.

als vrienden moet je blij zijn dat er een ontkomen is een de "GROTE SMURF"
en dan had je maat moeten seggen,dat er een jongeh was en die zei dat ie vn hem harder optrok en mooier klonk en daarom hadden jullie samen gekeken of dat nou zo was naast elkaar.en over dat op de fietspad rijden oww sorry meneer de k*t agent maar ik heb het boord niet gezien.entsjah dan had je maat moeten bedenken nu ben ik het volgende keer hij.

en dee kans dat hij je iets kan maken weinig kans. want kijk als hij aan je deur komt seg je gewoon oww is dat die jongeh seker want ik heb rusie met hem en hij denkt wel vaker grappig te zijn,mja nu betrekt hij mij met wat zei u?

mja lul koek verhale zat in de aanbieding lul me er soms mee tussen uit

net als een keer dat ik net uit me poort kwam blaze. en toen stond r 2 lelijke bmx motoren met viezerikke er op voor me neus nou ik set me motor af en loop rustig rigting mijn deur. dus toen kwame ze aan mij vrage wrom ik bang was voor de politie nah toen zei ik maar dat ik naar school ging en besefte da k me tas was vergeten en ik had jullie niet eens gesien.ja toen was die jood zo slim hij denkt nu naai ik em tog maar en vroeg om me papiere die goed waren dus hij baalde en wenste me een fijne dag op school mja om de hoek bij mij 2 min lope stond rollerbank:p mja he5t leukste gedeelte kwam toen nog want toen had ik me tas gepakt helemaal leeg en reed er mee naar school ik kwam die jood weer tegen en wat hij keek of ik me tas bij me had en zwaaide dus jah ik denk whahahah swaai maar trug mja toen was ik er dus vanaf.


mja met een beetjuh verhale kom je soms ook ergens
prate vulle geen gaatjes seggen ze nah dus wel mijn gelul sorgt af en toe voor wart mindere gate in me porto.

succes pik

:winner:

en nu in abn
 
Met een brommer ligt het toch altijd vrij lastig. Dit vanwege het kenteken. Een agent hoeft je ook niet staande te houden voor een bekeuring, dit word echter wel vaak gedaan. Helemaal met scootertjes, omdat je de boete dan niet op kenteken kan sturen.
 
1 - je krijgt geen boete
2 - je "maat" (ex-maat als ik jou was) is een ******-****... het is niet lullig dat jij hem paast, maar je maat is gewoon een ### dat ie zich laat pakken!

:p pffff, dat is eruit...
 
Back
Top