krd krukas

w-poorter

ntt in opbouw
hey weet iemand iets van een krd krukas die met volle wangen?
Wil die namelijk kopen zit te twijfellen tussen een hebo en die krd?
 
Advertisement - register to remove this

Wat wil je weten van de KRD dan?

En een doppler competition is toch gewoon een doppler van 90 euro?

Of heb je meerdere versies?
 
echt prestaties zou je door een krukas niet echt krijgen... verder moet je ervan uitgaan dat die krd as een hoogtoerige cill met gemak houd, net als bijna "" iedere'''' race krukas.
dus wat jij je moet vragen is, ga ik voor krd omdat het een vet naam is oid, of doe ik lekker goedkoop zodat ik geld overhoud voor wat leuks... persoonlijke keuze dus..

verder is aralfa de enigste die een krd asje op de forum heeft d8 ik. anders pm hem ff:)
 
Misschien heeft zon KRD as wel een andere maat van de wangen?

En waarom kan er niet niet even verteld worden hoe of wat t met die KRD as is? Staats geheim ofzo?
 
mjah ik wil wel alles vertellen enkel weet ik ook nix, enkel weet ik dat aralfa er 1 heeft wie weet heeft die maten en of meer info
afwerking ziet er iig op de foto goed uit
 
naar mijn weten (na het zien van een plaatje in Scootin' :rolleyes: ) hebben ze een gepolijste drijfstang.
Voor hoever dit iets toevoegt :D
 
mjah ik snap jou vraag eerlijk gezegd niet?

wat wil je nou weten
die krukas ziet er mooi uit
is goed afgewerkt
kan hoogtoerige cills hebben
prestaties zijn er niet in verchillende krukassen.

dus wat wil je nou nog meer weten dan?

en of je nou met een krd, doppler, mhr, hebo asje rijd. verschil zou je na het erin zetten niet merken hoor:?
 
krd asje
19.jpg

18.jpg


weet alleen dat i mij heel goed bevalt.. alleen wel voor een verdunning van mijn beurs zorgde.
Volgens mij voldoet een Doppler en power 1 as die de helft goedkoper zijn het net zo goed doen.
Heb ze allemaal door mijn handen gehad.

voor de nieuwsgierigen of het er wel 1 is.
Het staan aan de binnenkant van het big-end
 
Back
Top