KRD Info..?

XerioN

Banned
Is dit nou de *Factory* krd racer of?

In het boekje bij mijn KRD kit staan namelijk Derbi Hunter's...

aerox2.jpg


Ik moet trouwens zeggen dat ik het een MEGA geile pijp vind..
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij hebben ze ooit ook nog met een sonic gerden... temsite ik ben een keer sow een foto tegen gekomen op internet kweet niet of die ook van hun was maar wel allus kundo en ook kleuren enz...

maar die jog is echt super bruut:~
 
Originally posted by safilo_oxydo
Volgens mij hebben ze ooit ook nog met een sonic gerden... temsite ik ben een keer sow een foto tegen gekomen op internet kweet niet of die ook van hun was maar wel allus kundo en ook kleuren enz...

maar die jog is echt super bruut:~

naar mijn idee hadden ze beter met de sonic kunnen blijven rijden, wendbaarder, kleiner en licht. maar dat is mijn idee...:)
wat jullie?
 
JOG stuurt onwijs scherp in, is echt een genot om te rijden, niet zenuwachtig in bochten, like mijn EX zip...
En volgens mij is een jog ook niet echt heel zwaar, maar als de jog het gewichtsverschil kan compenseren met vermogenwinst, zou ik ook zeker voor de jog gaan.
 
Op die foto lijkt het nog een aardig groot apparaat, maar als je ernaast staat is zo'n Jog eigenlijk best wel klein...

Ik heb trouwens nog een plaatje van een Kundo KRD Debri Hunter die ik om de één of andere reden niet kan uploaden, is dat misschien de oude KRD fabrieksracer???
 
Eeen maat van mij die heeft zon Jog RR njah het trekt echt zwaar relaxed op hij trekt ditechs etc eruit en hij is helemaal std dat ding heeft ook aso veel power je bouwt zon een burnout. en qua sturen zijn ze heerlijk alleen te klein
 
Back
Top