JB_
Well-Known Member
Goedemiddag,
Ik ben bezit in van een Peugeot Speedfight 2. Ik ben deze scooter helemaal opnieuw aan het opbouwen en heb de originele motor vervangen voor een 50cc vloeistofgekoelde motor van een Gilera Runner. Ik heb de motor nu netjes lopend gekregen maar ik wil toch wat snellers. Ik heb alle onderdelen om dit te realiseren al liggen behalve de krukas en wat kleine onderdelen. Nu heb ik nog een aantal vragen voordat ik de motor opnieuw wil laten opbouwen.
1. Wat is een goed adres om mijn blok volledig opnieuw op te laten bouwen en HPI laten afstellen(omgeving Gelderland)?
2. Welke kosten kan ik hier ongeveer voor verwachten als ik zelf al het materiaal aanlever.
3. Welke krukas is geschikt voor de polini evo 1 70cc cilinder die ik heb.
extra info:
Onderdelen die ik voor het blok heb liggen zijn:
-Polini evo 1 70cc cilinder
-HPI raceontsteking (zonder lichtspoel)
-Malossi overrange
-polini 26 mm carburateur
-Roost uitlaat
Onderdelen die ik nog moet aanschaffen:
-Krukas
-Membraan
-Kleine slijtage onderdelen (Krukaslagers, Keerringen, waterpomprevisieset)
Ik hoor graag van jullie!
voor degene die het leuk vinden heb ik een foto bijgevoegd van de huidige staat van de scooter
Ik ben bezit in van een Peugeot Speedfight 2. Ik ben deze scooter helemaal opnieuw aan het opbouwen en heb de originele motor vervangen voor een 50cc vloeistofgekoelde motor van een Gilera Runner. Ik heb de motor nu netjes lopend gekregen maar ik wil toch wat snellers. Ik heb alle onderdelen om dit te realiseren al liggen behalve de krukas en wat kleine onderdelen. Nu heb ik nog een aantal vragen voordat ik de motor opnieuw wil laten opbouwen.
1. Wat is een goed adres om mijn blok volledig opnieuw op te laten bouwen en HPI laten afstellen(omgeving Gelderland)?
2. Welke kosten kan ik hier ongeveer voor verwachten als ik zelf al het materiaal aanlever.
3. Welke krukas is geschikt voor de polini evo 1 70cc cilinder die ik heb.
extra info:
Onderdelen die ik voor het blok heb liggen zijn:
-Polini evo 1 70cc cilinder
-HPI raceontsteking (zonder lichtspoel)
-Malossi overrange
-polini 26 mm carburateur
-Roost uitlaat
Onderdelen die ik nog moet aanschaffen:
-Krukas
-Membraan
-Kleine slijtage onderdelen (Krukaslagers, Keerringen, waterpomprevisieset)
Ik hoor graag van jullie!
voor degene die het leuk vinden heb ik een foto bijgevoegd van de huidige staat van de scooter