kosten nieuwe varioriem officiële werkplaats

Knientje

Well-Known Member
Vanavond in het donker heeft de aandrijflijn van mijn scooter het begeven. Omdat het donker was (en is), kon ik er niet meer naar kijken, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het riempje af is.
Omdat ik dit zelf allemaal niet kan en ik dat ding eigenlijk verkocht had, wil ik nu toch even weten wat een beetje een normaal werkplaatstarief is voor het vervangen van een varioriem,
Het is dus een Zhongyu ZY50QT3 met het wel bekende 139QMB GY6 blokje.
 
Advertisement - register to remove this

De plannen zijn iets gewijzigd (via-via hobbymonteur gevonden). Maar nu wil ik dus weten welke maat riem ik moet hebben (een die het bij voorkeur nog niet begeeft na 5000 km, ik heb geen idee hoe lang die dingen mee kunnen/moeten gaan), zodat ik die kan bestellen.
Ja, ik hoor het je zeggen: dan haal je die kap er toch af en kijk je wat er op die riem staat. Ja, als ik het gereedschap had, deed ik dat.
Maar dat gereedschap heb ik niet. En om die hobbymonteur (bekende van een bekende) nu twee keer te laten komen vind ik er een beetje over.
En zo moeilijk moet het niet zijn om achter die maat te komen. Maar meestal staat er GY6 10 inch wielen, maar er zijn wel verschillende maten van o_O
 
de bovenste kan gewoon als je scooter nog origineel is , die onderste is een versterkte snaar
de middelste 2 moet jij niet hebben

website : www.euroscooters.nl

full
 
Back
Top