ff vraagje kosten

BartieJJ

Well-Known Member
hallo mensen ik ben nieuw op dit forum.. en heb ff vraagje
ik wil warschijnlijk een puch zip gaan kopen en die ombouwen
tot een sprinter maar hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten?
danke..
 
Advertisement - register to remove this

motorisch gok maar op een 1500€. dan heb je optisch nog niets zoals stuur en snelgas enzo. volledig toch zo'n 2000€ je zit met een sprinter al snel op 2500-3000€
 
ik heb trouwens nog wel een zip staan als je die tenminste zocht.

maar zoals hierboven ligt gewoon net wat je wilt hebben.

ja kwil niet mee doen met sbo enzo.. msichien wel ooit een keer als ik geld teveel heb maar kwil nu gewoon een goedsnelle zip maar het hoeft niet met 15 pk enzo..
 
ja kwil niet mee doen met sbo enzo.. msichien wel ooit een keer als ik geld teveel heb maar kwil nu gewoon een goedsnelle zip maar het hoeft niet met 15 pk enzo..

ik heb een zip sp 2000 staan.

heb ook snelle onderdelen ervoor ligge:)

je kan zelf kieze wat je er van maakt!
netjes in zwart
 
Maar verdiep je eerst is goed in scooters, want volgens mij weet je er niet zo veel van, en ben je meer zo iemand die er ff op rijd, rij het kapot en niet onderhouden, kan het niet zelf maken dus verkoop het maar weer
 
Maar verdiep je eerst is goed in scooters, want volgens mij weet je er niet zo veel van, en ben je meer zo iemand die er ff op rijd, rij het kapot en niet onderhouden, kan het niet zelf maken dus verkoop het maar weer
als ik weet wat het is kan ik het zelf wel maken;-) dat kan ik wel:p alleen afstellen daar snap ik echt geen *** van
 
Dan is een sprinter of 'snelle' scooter ook niet echt iets voor jou :)
Koop eerst gewoon een gietijzere 70cc of een goedkopere alu 70cc en leer die afstellen..
 
Back
Top