kosten geschorste auto zonder apk overzetten op andere naam

twism

Well-Known Member
Hallo,

Ik zou graag weten wat de kosten zijn, om een auto zonder apk die momenteel geschorst staat over te schrijven.

Ik weet dat bij het overschrijven de schorsing vervalt, en dat de prijs voor het opnieuw schorsen iets van 68 eur kost.

Maar als de auto op mijn naam word overgeschreven, kan dit zonder wegenbelasting en verzekering hoeven te betalen?
Want de auto moet eigenlijks straks op mijn vaders zijn naam komen te staan, en dan word hij zowiezo enkele maanden geschorst.
Alleen is mijn vader er niet bij als de auto word opgehaald, dus hij moet 2 keer worden overgeschreven.
Alleen wat zijn de kosten zolang die op mijn naam staat? (2 weken)

Mvg,

Advertisement - register to remove this

Overschrijven doe je bij een postkantoor... kost 9 euro geloof ik. En als je kijkt op de RDW site kan je precies opzoeken of je dan opnieuw moet schorsen. Volgens mij blijft ie gewoon geschorst. Pin me er niet op vast.

Schorsing gaat niet mee op een andere naam, ik zou hem gewoon lkkr op jou naam laten staan en als hij weer gaat rijden en iemand hem weer op ze naam moet schrijven dan op je vaders naam schrijven.

Schorsing gaat niet mee op een andere naam, ik zou hem gewoon lkkr op jou naam laten staan en als hij weer gaat rijden en iemand hem weer op ze naam moet schrijven dan op je vaders naam schrijven.

Idd. Doe ik ook altijd met motoren

edit; dan moet er natuurlijk wel een vertrouwensband tussen jou en de verkopende partij zijn, anders gaat het waarschijnlijk niet

Back