This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kossen Tuning Big Bore

Mooi aankoop Jos, vermogen zit ook wel lekker. :#
Ben benieuwd wat het gaat doen zondag!

Heb je al op straat gereden?

Ja Jos, het ziet er echt nice uit. Maargoed we wisten al dat het zo mooi zou worden

Nu even je best doen zondag!
Spreek je!

Thx allemaal ben er zelf ook zeker blij mee heb er alleen nog niet op kunnen rijden door het kut weer maar dat komt nog wel goed

@ Jordi. De wheelybar zit er gewoon losjes op dus dat verandert denk wel als ik hem vast draai denk ik

Zeer, zeer vet frame, Jos :W.

Ben benieuwd wat de tijden nu gaan worden.

Komt er nog hihigas op in de toekomst?

Thx mannen !
Zo de 7 sec is eraan :W heb een tijd van 6,94 neer gezet maar kan zeker sneller!
Aangezien die kapot liep na de middag pauzeheb ik hem snel gemaakt samen met de crew maar had helaas geen tijd meer om nog een run te maken uit eindelijk 9e geworden volgens mij, dus net buiten de omloop
veder vind ik dat iedereen oppeens een stuk harder ging dus zit wel een beetje aan gas te denken maar dat zien we dan wel weer

waarom zou je gas monteren , ik heb een 6.24 gereden zonder gas

kijk bijvoorbeeld naar rene vorig jaar of meran dit jaar , erg constant krijg je het niet , blijf gewoon lekker zo rijden , 6.94 met tamelijk weinig vermogen en jouw gewicht is erg netjes hoor!

verder veel suc6 rest van het seizoen

1x zonder nos, 1x werkte brandstofpomp niet.

Voor de rest blijft t constant, ook met meerdere runs achter elkaar.

Jos de 6.94 run:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jRjjqjCUwyY"]YouTube- SBO Sprint Heereveen 13 juni 2010 Holy(Scootshop.be) vs Jos(Kossen Tuning)[/ame]

Jammer dat je net niet bij de omloop zat, volgende keer beter O-)

@ Chrisr ja ik weet het allemaal nog niet is allemaal een moeilijk verhaal

Chillend dankje enzo
Volgende keer moet het idd nog een stuk harder ja
Mischien dat jezelf ook een keer een daginschrijving kan pakken met je zippa ?