Kossen Tuning Big Bore

Ruud - Thx pijp kan er nog er opzich wel mee door :p

Martin - Ja maar die pijp kan er mee door sinds die mat zwart is :p vlogende keer zeker harder maar dat komt wel goed ;)
 
Jossssss,

was weer gezellig op de camping jonge :D
Hok ziet er ook lekker uit alleen volgende keer harder boek'n he!

Sluiskil weer camping?
 
Leuk je even gesproken te hebben, Jos :*.

Thx voor de complimentjes en jammer dat het bij jou ook niet zo goed ging.

Volgende gaan we allebei wat harder mag ik hopen ;).
 
Vanavond weer eens aan het testen geweest,
Zit eindelijk wat vooruitgang in :D

graph.jpg
 
Ja gaat weer de goede kant op martin !! :)

Zo ff een update van de meetings die geweest zijn.

Ette Leur

Met goede moed erheen gegaan want hij liep kneiter hard met testen op straat.
Eenmaal daar aan gekomen na een wilde nacht op de camping :p toen maar ff inschrijven en keuren dat ging allemaal goed.
Toen ging ik de 1e run, hij liep niet lekker en kreeg het maar niet op gelost.
Voor me gevoel ging het echt kut dus voor de rest niet echt gekeken naar de lijst voor de omloop.
Ik omloop kijken vond ik het al wat rustig in me klasse bleek dus de dag daarna dat ik gewoon omloop moest rijden :D en ik wil het er niet meer over hebben :p

Jubbega

Met verse moed weer begonnen met banken bij martin op de maandag voor jubbega.
Ging allemaal weer de goede kant op totdat me eprom overleed :( nou moest er natuurlijk wel gereden worden op Jubbega !
Vroeg aan gekomen op Jubbega maar eens me hpi erop gezet samen met martin en kevin ( Thx nog :* ) en ja hoor hij deed het weer :W toen brak me reich pompje en er was wel een reserve pomp maar die aansluitingen gingen nooit passen op me radiateur... wat doen je dan juist dan rij je maar zonder radiateur :p slang vanaf de kop naar de pomp door gelust en van de pomp naar me blok en het ging prima :W
Uiteindelijk een tijd van 7.2 gereden volgens mij en ben 6e geworden :)
 
Thx allemaal mannen :)

Scherp zetten is goed, is afgelopen zondag bewezen :winner:

Een verslagje van Etteleur

S'ochtens scooter gekeurd en toen was het ff tijd voor de overheerlijke josti's tosti's :p
Toen was het tijd om de 1e run te maken ging gelijk een reactie tijd van 0 en een tijd van 7.063 ik was gelijk blij dus !
Tussen de middag stond ik 3e in me klasse dus omloop zat er dik in !
Maar hoe later het werd op de dag hoe slechter die weg kwam , heb nog een paar runs gemaakt om nou te kijken wat het was en toen was het alweer 5 uur .
Toen heb ik de stationair sproeier een paar maten kleiner gedaan zodat ie wat feller werd onderin.
Toen was het tijd voor de omloop wat gelijk goed ging was goed weg en had een tijd van 7.05 met reactie tijd van 0.08 ! wat ook betekent dat ik onder de 7 sec kan rijden !
Maar met die tijd had ik een 3e tijd neergezet en wat daarna gebeurde weet iedereen :p
Maar ben wel super blij met me 1e beker !!! :winner:
 
Ouwe, lekker gereden zondag. Onder de 7 sec potentie is er :W

Damwoude ga ik het je moeilijker maken met 7cc's minder :7
 
Back
Top