killswitch op grote cdi aerox

XSL-Martijn

Well-Known Member
ooii

Ik heb op andere fora's al vaak gevraagt(vroeger), maar ze zeggen steeds een rood-witte draad moet pakken, alleen die zit op een kleine cdi(die ik namelijk nog heb liggen, maar die kan ik er ook niet op zetten ivm stekkertjes) Wie zou mijn aub kunnen helpen mijn roxje staat al 3 weken stil hierdoor

mvg martijn
 
Advertisement - register to remove this

Ik stel het op prijs dat jullie me helpen mannen, alleen wat het probleem nou is. Ik krijg hem niet vonkend, dan kan ik ook niet kijken of hij uitgaat. Ik heb het zwarte draad op mijn frame zitten, en de witte nu op het oranje bobine draad, en nog krijg ik geen vonkies. Verder zitten alle stekkers van ontsteking enzo wel gewoon vast. En ik weet 100% zeker dat me ontsteking nog goed is omdat hij nu niet meer vonkt omdat laatst mijn sleutel was afgebroken in mijn tankdop. Maar goed ik heb dus geen zwart-wit signaal draad corynne zoals je op de foto's ziet;)
 
ja , kijk , als jij eerst een Kill switch aan wilt sluiten , en dan meld dat ie niet eens vonkt dan word het voor ons wel erg lastig...

ik zie iig dat je kabelboom een behoorlijk zootje is , allemaal verknipt etc. , maak dat dus eerst even goed , als alles zit op de plek waar het hoort te zitten en hij vonkt dan nog niet is er iets stuk van de ontsteking.

en haal voor dat je de boel gaat repareren de kill-switch er helemaal af , zo weet je zeker dat daar geen storing in zit , heb je m aan het vonken zet je de kill-switch er weer op , 1 aan de massa en de ander aan de + (dus oranje) draad van de bobine , dan is de kill-switch goed aangesloten...
 
Back
Top