Malossi selettra met killswitch

Stephanschriek

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik heb een zip met een malossi selettra ontsteking. Het oude type zonder curve te kunnen instellen. Nu heb ik vanaf mijn stator een zwarte en bruine draad naar mijn cdi. En vanaf mijn cdi een bruine en zwarte draad. De zwarte heb ik op mijn frame, en vanaf mijn frame naar de bobine. De bruine op de + van mijn bobine. Nu heb ik mijn killswitch aangesloten op de bruine draad van cdi naar bobine ( + draad) en de andere draad van de killswitch op mijn frame.

Als ik de scooter aankick krijg ik een stroomschok als ik het frame aan raak. Kan iemand mij helpen wat ik verkeerd doe?

Ik hoor graag van jullie!
 
Advertisement - register to remove this

Je maakt nu dus sluiting , gelijk weer in orde maken voordat je het kastje vernield . ik zou als het kan de bruine draad verbinden met de killswitsch , zodat je de stroom onderbreekt naar de bobine .
 
Je schrijft dat je één kant van je kill op massa hebt , je maakt dus sluiting tussen plus en min . Ik bedoel tussen de bruine draad ( in serie) dus bruine door knippen en beide kanten aan de kill switch . Ook zou je als je hem met een contact slot uitzet , de betreffende draden bij je slot kunnen gebruiken , zou je zelf even moeten meten welke draden er door verbonden worden met uitzetten.
 
Back
Top