Killswitch aansluiten op 125

RR125

New Member
Hi. Ik ben bezig met me type 3 125 hok. Alleen ik was van plan om zonder kabelboom te rijden. Dus geen contactslot nu heb ik wel een Killswitch gekocht maar ik heb geen idee waar ik hem op moet aansluiten. Gaat om een skipper 125blok.
Alle hulp is welkom.
 
Advertisement - register to remove this

Hi. Ik ben bezig met me type 3 125 hok. Alleen ik was van plan om zonder kabelboom te rijden. Dus geen contactslot nu heb ik wel een Killswitch gekocht maar ik heb geen idee waar ik hem op moet aansluiten. Gaat om een skipper 125blok.
Alle hulp is welkom.
1 kabel naar bobine. Waar normaal je contact slot kabel komt. De ander met elektriciteit ring /kabel schoentje. Massa pakken op frame. Ff kaal schuren met lamellen schijfje
 
Het is denk ik makkelijker om je killswitch aan te sluiten op de groene kabel die uit je ontsteking komt (3 polige stekker). Daar staat normaliter het contactslot op (via CDI).
Dus de kabel met de stekker waar 3 draden aan zitten? En dan de groenekabel bloot maken vast solderen aan de Killswitch. Andere draadje van de killswitch op het frame?
 
Dus de kabel met de stekker waar 3 draden aan zitten? En dan de groenekabel bloot maken vast solderen aan de Killswitch. Andere draadje van de killswitch op het frame?
YuuP! , de groene kabel die uit de stekker komt waar ook 2 gele bij zitten .
Als die groene kabel massa maakt , slaat de Scooter af .
 
Back
Top