Aansluiten killswitch met behoud van contactslot

Sr street Luc

Vieze poater!
Hey,

Ik wil graag mijn killswitch zo aansluiten dat ik toch nog het contactslot nodigheb..
Het gaat om een typhoon kabelboom met std onsteking..

Moet de killswitch tussen"

Ik heb dit gevonden op internet, en de kleuren kloppen..
4lfts5.jpg


2zybt3m.jpg


Ik weet dat:
Groen de draad is die van de bobine/cdi afkomt
Zwart is waarschijnlijk de massakabel
Rood is waarschijnlijk de pluskabel
Waar dient wit voor??

Ben alleen echt geen held met elektro, dus wie weet wat waarop moet?

Heel erg bedankt,
Luc


PS heb gesearched maar kon geen direct antwoord op mijn vraag vinden..
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Omdat k nu met een wat snellere setup rondrijd..

Gilardoni, overrange etc..

En het gas is al eens blijven hange, en dan is het toch wel fijn zo'n ding te hebben..
Orginele bedrading is toch al vrij verkloot, is een piaggio sr.. Kabelboom naar de klote.. Heb toen een typhoon kabelboom passend gemaakt..

Dus dat maakt me nix uit..
 
Afgaande op dat stand 0 op stuurslot is en 1 gewoon van contact af denk ik dat:

Als mijn killswitch een "maakcontact is" ik de groene op de rode moet aansluiten
En als het een "verbreekcontact is" zou ik het niet weten? Waarschijnlijk moet dat iets onderbroken worden, maar als ik de groene zou onderbreken heeft het contactslot ook geen nut meer? Want dan zou je hem zonder sleutel kunnen starten..
 
Mja als je de kill switch er gewoon tussen mikt zie ik t probleem niet? Zolang die erin zit kan je het contact omdraaien (en werkt het ook), en zodra iemand anders een killswitch ding erin zou proppen zou het contact nog uit zijn, zie het probleem verder niet?
 
Back
Top