Killswitch 3 kabels?

nberlijn

******
Hallo,

Ik heb een killswitch gekocht voor op het stuur te monteren, hieraan zitten 3 kabels:

Zwart
Rood
Blauw

Normaal heeft een killswitch toch een Zwart en Witte kabel en geen 3e ???? Of is dit een nieuwe uitvoering of is zwart de massa en de andere 2 moet ik tussen me bobine doen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik snap niks van dit ding normaal heb je maar 2 kabels ZWART + WIT

Deze heeft er 3 :S:S:S het is stuurbevestiging van TNT en op easyparts bij foto zie je maar 2 kabels en bij deze 3 dus...

Zwart die lijkt wat dikker
Rood
Blauw

..... en hoe kan ik dit nou uitmeten???? door + van een accu erop te gooie?>
 
Ik snap niks van dit ding normaal heb je maar 2 kabels ZWART + WIT

Deze heeft er 3 :S:S:S het is stuurbevestiging van TNT en op easyparts bij foto zie je maar 2 kabels en bij deze 3 dus...

Zwart die lijkt wat dikker
Rood
Blauw

..... en hoe kan ik dit nou uitmeten???? door + van een accu erop te gooie?>

dat bedoel ik dus, zoek iemand op die verstand heeft van een multimeter en die er mee om kan gaan.
 
Idd een multi meter. Die 2 snoeren ( Rood en Zwart ) , aansluiten op 2 van de 3 killswitch kabels , en dan kill switch erop en eraf. Weet ook niet precies hoe t moet. :X Iig zoiets. Kan je precies zien waar de stroom er NIET doorheen gaat als de kill switch niet bevestigd is. :) Succes !
 
Idd een multi meter. Die 2 snoeren ( Rood en Zwart ) , aansluiten op 2 van de 3 killswitch kabels , en dan kill switch erop en eraf. Weet ook niet precies hoe t moet. :X Iig zoiets. Kan je precies zien waar de stroom er NIET doorheen gaat als de kill switch niet bevestigd is. :) Succes !

Kheb eht uitgetest al zit de killswitch erin dan hebben rood en zwart contact ofzo en al haal je hem eruit heeft blauw en rood contact mij lijkt dat BLAUW + ZWART allebij een - circuit is???????????
 
Jammer dat niemand nog weet hoe ik deze killswitch aan moet sluiten...
Misschien is die wel verkeerde geproduceerd.... (Heb al gemailt naar leverancier)
Ik zal vanmiddag nog een keer proberen uit te meten hoe het schakelt...
 
Ik heb mijn Killswitch uitgemeten en ik kwam op het volgende uit...

Als de Kill erin zit hebben ROOD en BLAUW contact met elkaar.
Als de Kill eruit is hebben ROOD en ZWART contact met elkaar.

Dus ik heb 3 opties....

Optie 1 : 1 Circuit ervan maken
killswitchkq5.jpg


Optie 2 : BLAUWE kabel dood laten lopen
killswitch2kq6.jpg


Optie 3 : ROOD + BLAUW aan elkaar
killswitch3ye8.jpg
 
Last edited:
kill

zeg
in plaats van er hier al bijna een maand over te zeuren,
probeer dat ding toch gewoon je ziet dat toch snel

je draait je bougie er uit vastgeklikt in de kabel en ga gewoon tegen je cilinder aanleunen dat je met je bougie tegen je massa komt dat hij zogezegt moet vonken

dan sluit je je kill aan en trekt hem uit en in en kijk of hij vonkt
als hij blijft vonken dan ben je niet goed bezig dan ben je best dat je een ander draadje probeert
er zal heus nix ontploffen hoor

kijk in die tijd had ik het al op max een uur gefixt sorry hoor

grtz (succes)
 
kijk zelf naar je plaatjes, die onderste 2 zullen NOOIT werken, de stroom loopt dan toch gewoon door de signaaldraad verder....
beetje logisch lijkt mij..

en als je al helemaal logisch nadenkt is een killswitch eigelijk gewoon een aan/uit knop, werkt 'tzelfde als je een schakelaar tussen je signaaldraad zet...

en een zwarte draad is vrijwel altijd een massadraad, tminste dat is mij altijd aangeleerd..
 
Maar kan het nu niet zo zijn dat er slechter signaal doorloopt omdat er 2 kabels van het stuur helemaal naar de achterkant lopen van me scooter voor tussen de bobine...? Kheb hem atm niet meer aangeslote omdat ik raare problemen had met bougies... of moet het niet uitmaken dat er 2 kabels van 2 meter lopen ???? voor signaal...
 
Back
Top