KillerBeeSR (Aprillia SR Max Biaggi LC DD)

Martini

Scootaholic
OK. ff overnieuw. meeste pix waren kruisjes dus.

Page1resized.JPG

Page2resized.JPG

Page3resized.JPG

Publicatieresized16.JPG

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Ties
Martin, het gaat zo traag als bevroren stroop door een trechter, maar het wordt/is enorm vet :W:D

de stroop word al wat dunner sinds me auto totallos is
kmoet wachten op het geld voor een auto
dus fix ik me scoot wel
kan ik mooi beetje rondvlammen, ik bedoel afstellen in de stad :P

In je vorige topic heb ik nog geen antwoord gehad:P.. dus vraga ik het nog maar een keer...:)

Die dell vlakschuif is toch die carb die zo heel licht was?... en is die carb qua volume groter/kleiner dan een Keihin 28 D-slide..?

Originally posted by Lars#Dragster

Die dell vlakschuif is toch die carb die zo heel licht was?... en is die carb qua volume groter/kleiner dan een Keihin 28 D-slide..?

Ik zal wel dom zijn, maar heb nog nooit gehoord van zulk soort benamingen. Een lichte carburateur? Ga je dan gewicht proberen te besparen op een carb.? En het volume? Bedoel je de lengte van de venturi?

Mja mischien kan Martin je hier wel antwoord opgeven, ik heb er nog nooit van gehoord/ rekening mee gehouden.

Mooi projectje Martin. Jammer van die demper;)

Nee, ikz eg ook niet dat ik er rekening mee moet houden, maar ik had m laatst in mn handen bij Koopmans, en toen viel me op dat ie zo ongelooflijk licht is :), zo bedoel ik het ;)

en met volume bedoel ik gewoon hoe groot hij is... lengte/breedte/hogte enz, en of dat groter of kleiner is dan een Keihin.. :!

Volgens mij is de DO zwaarder dan de Keihin en is hij ook groter dan de Keihin. Ik heb em gisteren even bekeken. Erg mooie carb, ik zou em ook wel willen hebben :)
Leuk projectje verder, ik wou dat er meer stonden zoals deze op het forum!

Back