T Tjarda RV -HSC- Member 29 May 2003 #21 bestaat tog geen team voor verticaal?en de carb staat nog steeds naar achter:s onthul het geheim eens..
bestaat tog geen team voor verticaal?en de carb staat nog steeds naar achter:s onthul het geheim eens..
Hans F. Well-Known Member 29 May 2003 #22 Stomme nederlandse benamingen van malossi spul weer. Er is gewoon een MHR70 voor verticaal (de 31 7559 ), maarja, in Nederland noemen we dat weer een Team.
Stomme nederlandse benamingen van malossi spul weer. Er is gewoon een MHR70 voor verticaal (de 31 7559 ), maarja, in Nederland noemen we dat weer een Team.
M marcovanderzon1 Guest 29 May 2003 #23 nee volgens mij is er geen door ons benoemde mhr team. Bv scootparts noemt hem gewoon MHR.. en je hebt dan ook nog de MHR rep. voor vert.
nee volgens mij is er geen door ons benoemde mhr team. Bv scootparts noemt hem gewoon MHR.. en je hebt dan ook nog de MHR rep. voor vert.
B-M-F Then we have a deal? 30 May 2003 #24 Originally posted by marcovanderzon1 nee volgens mij is er geen door ons benoemde mhr team. Bv scootparts noemt hem gewoon MHR.. en je hebt dan ook nog de MHR rep. voor vert. Click to expand... Klopt
Originally posted by marcovanderzon1 nee volgens mij is er geen door ons benoemde mhr team. Bv scootparts noemt hem gewoon MHR.. en je hebt dan ook nog de MHR rep. voor vert. Click to expand... Klopt
C Casper Mwooaapp 31 May 2003 #25 waarom toch altijd die 19mm DO's bij BMF Tuning? Daar zweren jullie bij geloof ik
B-M-F Then we have a deal? 31 May 2003 #26 Originally posted by Casper waarom toch altijd die 19mm DO's bij BMF Tuning? Daar zweren jullie bij geloof ik Click to expand... Hehe... Nee hoor dat valt wel mee. Ik heb er maar 1 en die zit op m'n Speedakey, TKR heeft een 24mm en de zenith een 21mm
Originally posted by Casper waarom toch altijd die 19mm DO's bij BMF Tuning? Daar zweren jullie bij geloof ik Click to expand... Hehe... Nee hoor dat valt wel mee. Ik heb er maar 1 en die zit op m'n Speedakey, TKR heeft een 24mm en de zenith een 21mm
Niek-H p0rno 31 May 2003 #27 Originally posted by Tjarda RV bestaat tog geen team voor verticaal?en de carb staat nog steeds naar achter:s onthul het geheim eens.. Click to expand... hehe, je ziet toch dat er een TEAM onder zit, of zeg je dat ik lieg ? het geheim zeg je ??? heb ik 1 woord voor : STD mzl
Originally posted by Tjarda RV bestaat tog geen team voor verticaal?en de carb staat nog steeds naar achter:s onthul het geheim eens.. Click to expand... hehe, je ziet toch dat er een TEAM onder zit, of zeg je dat ik lieg ? het geheim zeg je ??? heb ik 1 woord voor : STD mzl
Jelle RV Well-Known Member 31 May 2003 #28 ja ik begrjp het nu al,de MHR70 wordt in nederland mhr team genoemt... maar goed vet man,ga zo door
Alexander ik moet nodig weer eens 31 May 2003 #29 Originally posted by Niek-H hehe, je ziet toch dat er een TEAM onder zit, of zeg je dat ik lieg ? het geheim zeg je ??? heb ik 1 woord voor : STD mzl Click to expand... Gezellig mannetje zeg :| Geinig apparaatje dat wel....
Originally posted by Niek-H hehe, je ziet toch dat er een TEAM onder zit, of zeg je dat ik lieg ? het geheim zeg je ??? heb ik 1 woord voor : STD mzl Click to expand... Gezellig mannetje zeg :| Geinig apparaatje dat wel....
Niek-H p0rno 1 June 2003 #30 Originally posted by Alexander Gezellig mannetje zeg :| Geinig apparaatje dat wel.... Click to expand... lol
Originally posted by Alexander Gezellig mannetje zeg :| Geinig apparaatje dat wel.... Click to expand... lol
M Martini Scootaholic 4 February 2004 #33 Sasker heeft een eigen zadel heb ik me monoseat weer mooi terug
niek_loog SSR SolidStreetRacer 2 March 2004 #34 Originally posted by Martini Sasker heeft een eigen zadel heb ik me monoseat weer mooi terug Click to expand... waar kan ik die monoseat nog krijgen denkje ?
Originally posted by Martini Sasker heeft een eigen zadel heb ik me monoseat weer mooi terug Click to expand... waar kan ik die monoseat nog krijgen denkje ?