kenteken aanvragen

Status
Not open for further replies.
Verzekeringspapieren zegt helemaal neits.

En chasisnummer en VIn zijn het zelfde. Zonder Typegoedkeur (europees of nederlands) kan het alelmaal wel lastig worden.
 
bedankt speed dragster.
dank zij jou weet ik nu weer wat meer van mijn scooter.
voorheen kon je dat op de rdw site doen maar
dat gaat vanaf 1 november niet meer.
 
hey speed dragster,
ik weet nu wat die amber zilver metalic kleur is.
zit nog gedeelte op bijna elke kap aan de binnenzijde.
is een heel lichte oranje metalic kleur.
super kleur.
erg jammer dat er een of andere gek
een rode kleur overheen gespoten heeft.
maar ja , niks aan te doen nu.
hij word nu wrc206 gespoten.
zilver met rode onderkuip.
 
black phantom wat is dit nu voor een reactie?
ik plaats dit antwoord omdat ik misschien info van anderen kan krijgen hier.
als je op mijn bericht had willen reageren had ook je dit ook via een pbtje kunnen doen.


back on topic now!
 
speed dragster heb je een pb'tje gestuurd.

bedankt speed dragster.
dank zij jou weet ik nu weer wat meer van mijn scooter.
voorheen kon je dat op de rdw site doen maar
dat gaat vanaf 1 november niet meer.

Heb je terug ge pm't

Hoor wel wat je er van zegt

hey speed dragster,
ik weet nu wat die amber zilver metalic kleur is.
zit nog gedeelte op bijna elke kap aan de binnenzijde.
is een heel lichte oranje metalic kleur.
super kleur.
erg jammer dat er een of andere gek
een rode kleur overheen gespoten heeft.
maar ja , niks aan te doen nu.
hij word nu wrc206 gespoten.
zilver met rode onderkuip.

Dit voegt toch helemaal niets toe man.
 
n0hh
toch nog me kentekenpapieren gekregen :W

heb op de laatste dag van de 4 weken die je krijgt nadat je aanvraag geweigerd is, toch nog contact opgenomen met de importeur, me papieren naar hun gefaxt en op gebeden.
kom ik terug van wintersport ligt er een brief van het rdw op de mat met kentekenpapieren.

had ik nooit verwacht, had al iemand gevonden die me blok wou kopen:p
 
Je moest de scooter/brommer hebben geschouwt en het schouwformulier hebben opgestuurd voor 1 oktober . Je bent nu dus te laat, je hebt eigenlijk 1optie en dat is keuren bij de RDW . Dat kost je € 130.- + de vaste weegkosten die bedragen € 20.- dus het komt neer op ongeveer 150.-

Je scooter/brommer moet in perfecte technische staat zijn, en ongeveer 45km/h lopen ( kleine marge ) . Wanneer bijvoorbeeld een band iets te weinig profiel heeft word de scooter afgekeurt en kan je weer naar huis . Je kan dan later wel weer voor een herkeuring gaan maar dan ben je weer 20.- kwijt .... Dus ja zorgen dat je scooter geen technische gebreken vertoont ...

Dus ja niet erg slim dat je het niet correct hebt aangepakt, dat gaat je nu een bult kosten .
 
tja, heb de scooter inmiddels al gebruikt om mee te stunten, en is dus al helemaal gaar, heb nog wel een ander sfx frame staan waarvan het blok kapot is, daat heb ik wel een kenteken van en het blok gaat daar dus onder.

maarja, haden ze bij het schouwen op 31 oktober wel kunnen zeggen dat dat ook de laatste dag was om het kenteken aan te vragen. heb toen nog het nog net voor sluitingstijd kunnen schouwen en postkantoor was al gesloten:(

maarja, deze kan dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top