Kenteken aanvragen na 31 Oktober

Jeff0

Hendig sjiek slipper
Even een vraagje: Ik heb mijn scoot al laten schouwen en heb dus het schouwingsformulier. Maar kan ik met dit formulier na 31 Oktober ook nog een kenteken aanvragen of moet ik dan zo'n ingewikkelde schouwing laten doen?

En is het na 31 Oktober ook nog duurder ofzo?
 
Advertisement - register to remove this

Als je dat formulier hebt kun je kenteken plaat kopen en hem laten bedrukken. Dit valt buiten de schouwing en het opsturen van het postkantoor. Dus dat kan later ook nog. Ik weet dit nog niet 100% zeker hiervoor heb ik ook een mail gestuurt naar RDW zelf. Wacht alleen nog op antwoord. Als ik het weet meld ik het hier zeker.
 
Rem0n said:
Dus in feite hoeft ie dan alleen maar geschouwd te worden voor de 31e, en geen kenteken/verzekering ?

Kenteken is zoieso pas verplicht in 2007. Maar ik vraag me af of ik na 31 Oktober nog met gewone schouwingsformulier een kenteken aan kan vragen.
 
het schouwingsformulier kan ingeleverd worden tot en met 31 oktober. Na deze datum zal het voertuig een uitgebreide keuring moeten ondergaan. Dus het is zaak om je schouwingsformulier in te leveren voor deze datum. Het kenteken kan dan door de rdw worden verstrekt in de periode tot 1 jan 2007.
 
Ben ik straks weer 140 euro lichter 8P.

3 scooters:

Aerox = geschouwt
Slider
Hyosung.

2 x schouwing: 30 euro
3 x postkantoor: 67.50 euro
2 x schorsing: 45,40 euro
Totaal: 142,90 euro :(

Moet de hyosung en aerox schorsen omdat die uit elkaar liggen :S. Pure elende dit :(:(
 
Back
Top