This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Keihin 24 mm

Hebo Jaans

Well-Known Member
Weet iemand meer over deze carberateur, hij heeft in iedergeval geen vlakkeschuif, foto heb ik, ik kan hem alleen niet uploaden dus als iemand zo lief wil zijn

Haha, jep dat is de foto die ik bedoel
Maar weten jullie nog iets van deze carb af, kwa afstelmogelijkheden en of ie een beetje goed loopt in combi met een Pro race 2 cilinder en ga ik erop vooruit in vergelijking met een 21 dellorto exemplaar.

Ik heb deze carb in me bezit , is idd een gewone ronde schuif.

Je gaat er cker op vooruit ipv een 21mm DO

Er gaan MT/MB sproeiers in.

Ik weet een adres waar ze € 50 nieuw zijn.

Originally posted by InsaneMalebrain
Dit is dus de pic (foto stond ook al op SF.nl )

wat is de setup van deze scooter, want als het een hebo 70 is en die gozer komt uit wijchen waar de scooter van is, is het de carburateur van een vriend van mij.het blokje lijkt er in ieder geval heel erg op. ik heb er zelf een beetje aan gesleuteld en het is een goeie carburateur wat ik tot zover weet. maar hij is nog steeds niet goed afgesteld dus echte resultatten kan ik nog niet vertellen.

edit: gvd roald ik wist wel dat jij het was

Haha neej het is niet roald, maar ik heb met hem m'n carberateur nu wel geruid tegen m'n 21 dellie, case closed als je het mij vraagt..

Niet meer informatie over deze carb ?

Passen dus geen kleine do sproeiers in ????

Kan hem nergens vinden op J-P-S.

Jah, kan ze ook niet vinden, bij dealer hier zijn ze wat duurder...

Maar zijn dus wel redelijk goeie carbs ?, ze zijn niet duur..

Originally posted by Hans F.
lijkt mij dan wel een immi keihin :? origineel keihin is meestal wat prijziger
ik heb het ding vast gehad en dat was ook het eerste wat ik dacht, hij is wel goed afgewerkt , maar er staan verder totaal niks op. geen code ofzo, nergens PE, alleen het woordje keihin.voor de rest loopt die 21 do nu beter als die 24 keihin, ik heb hem vanmiddag met de eigenaar nu eindelijk een goed eind richtig goeie afstelling gekregen, alleen de trekveertjes veranderen en da afstelling is goed.