Keeway fact 50

snizzle

Well-Known Member
heeejz ik ben pas nieuw hiero,dus weet niet waar ik dit het beste plaatsen kan!?

ik heb sinds kort een keeway fact 50 platinum- (2 takt)-
(heb niet zoveel verstand van scooters)

nu zag ik bij het achterwiel,waar de kickstarter zit een soort dopje zitten (kleur zwart) nu vroeg ik me af waar dit voor is?
is dit voor olie?
wie kan mij helpen en uitleg geven? alvast bedankt groetjes bjorn

foto link: http://www.mijnalbum.nl/Foto-RMR8YI7O.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Dat is voor je vertandingsolie!

Zeker niet te verwarren met je motorolie.

Als het goed is zit onder je zadel een kapje die je met je sleutel eraf kan halen, hierachter zit het oliereservoir voor je motor.

Let wel op, beide zijn verschillende types olie, en dus NIET gecombineerd gebruiken. ;)
 
Dat is voor je vertandingsolie!

Zeker niet te verwarren met je motorolie.

Als het goed is zit onder je zadel een kapje die je met je sleutel eraf kan halen, hierachter zit het oliereservoir voor je motor.

Let wel op, beide zijn verschillende types olie, en dus NIET gecombineerd gebruiken. ;)

bij mij zit de olie tank op de voetplank,in plaats van onder het zadel zelf...
owz ok! en wat voor olie gaat daar dan in?dan weet ik dat ook weer!
en kan ik effe nieuwe halen,mocht het eens bijgevult moeten worden!
groetjes bjorn
 
bij mij zit de olie tank op de voetplank,in plaats van onder het zadel zelf...
owz ok! en wat voor olie gaat daar dan in?dan weet ik dat ook weer!
en kan ik effe nieuwe halen,mocht het eens bijgevult moeten worden!
groetjes bjorn
 
Zoals al gezegd, daar gaat vertandingsolie in ;) te koop bij elke scooterzaak...

Maar ik weet niet hoe oud je scoot is, maar vertandingsolie moet om de (uit mn hoofd) 10.000km ververst worden ofzo, dus dat hoef je nu echt nog niet in huis te halen hoor
 
Zoals al gezegd, daar gaat vertandingsolie in ;) te koop bij elke scooterzaak...

Maar ik weet niet hoe oud je scoot is, maar vertandingsolie moet om de (uit mn hoofd) 10.000km ververst worden ofzo, dus dat hoef je nu echt nog niet in huis te halen hoor


owz ok...nou weet ik nog niet wat de naam van die olie is!kan je dat niet mailen als het hier niet geplaatst zou mogen worden?
hij heeft nu 2100 km op de teller staan!
heb toen straks nog effe wat gereden en keek en zag dat ik al best veel km`s erop heb zitten in erg korte tijd!groetjes bjorn
 
dus dat tankje onder je buddy die je ope moet make daar moet gwn vertandingsolie in en in dat zwarte doppje bij je achterwiel blokolie?

Nee juist andersom. Dat kleine dopje bij het achterwiel is voor de vertandingsolie. Let er wel op dat je daar niet zomaar wat bij doet.

Het tankje onder je zadel daar gaatde 2takt olie in. Als je een 4takt hebt is het weer iets anders.
 
Back
Top