This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Karten

lijkt me wel vet plan, is het eigelijk 18 plus ofniet :$?

die baan ziet er ook wel nice uit moet ik zeggen

Hier reed ik o.a met m'n karts, baan is 1200m

[Edit] Op de foto niet te zien, maar is een en al hoogte verschil... Chicane in rechte stuk kom je op top in, en neem je blind

Ik vind zo'n baan dus echt verre van vet, alleenmaar korte kutbochtjes :S

JasperdB said:
idd geen fijne bochten waar je vol gas door heen kan etc
doe mij zoetermeer maar

daar is toch weinig competitie aan.. zodra je een beetje lichter bent heb je op dat lange stuk zo een voorsprong.
Ik houd echt meer van een wat technischere baan.

net terug van onbepert karten in huizen.

was wel ff vet samen met easy stuntin crew.
sebas had een tijd van 34.33 d8 ik...en ik zat met me snelste op 34.65

toch nette tijden d8 ik zo

Als er gekart wordt zou ik gewoon naar Maarsen gaan.

Goede en ook technische baan, niet al te veel verschil tussen de karts en lekker centraal in NL.

Mooiste is natuurlijk outdoor, maarja dan zit je met variabelen als het weer, is duurder en moet je natuurlijk overdag rijden.

32,50 in Enschede. Dan kun je van 14:00 tot 19:00 of van 19:00 tot 00:00.

Maar na elke heat die je rijdt, moet je er wel 1 of 2 wachten, dat ligt er aan hoeveel mensen er zijn die willen karten.

Voor die 32,50 mag je trouwens ook onbeperkt poolen.

in huizen betaal je 30 euro.
en dat is van 2 tot 6 of van 6 tot 10 d8 ik.
en idd je moet vaak wel 2 heats wachten.

als je met 1 andere gaat kan je denk ik wel vaker omdat er dan vaker plekken over zijn.
mja wachten is wel handig, ff snel wat drinken en ff rusten en dan weer verder.

Niet veel verschil in maarssen? nou ik wil niet veel zeggen maar tussen die karts zit er affentoe 2 seconde verschil ik kom daar elke week.. je hebt ze met snelle uitlaten en minder snelle, maar gelukkig komen er vanaf volgende week eindelijk eens nieuwe karts die hopelijk niet al te verschillend zijn

verschil in karts heb je altijd ! overal waar je gaat karten. Het is gewoon onmogelijk om ze allemaal even goed te laten rijden (niet alleen motorisch maar ook remmen, stuur, banden enz) Bij ons zitten er gewoon een paar karts tussen die echt snel zijn (ik heb ze gemerkt - maar motorisch is daar niks anders aan gedaan dan aan elke andere kart. En dan kan het zeker zo zijn dat je tijd daardoor 1 of zelfs 2 seconde veranderd.

is gwn door slijtage, slecht onderhoud e.d. dat ze veranderen

ik merkte het idd ook wel aan me tijden, je moet gwn een beetje opletten waar andere mensen in rijden die wel snelle tijden rijden..