[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
Wh00t......... ik ben ziek :x Vette kutzooi... en ik ben gefopt door zo'n kenker foplijn... een vriend van me was overleden..... merk ik vanochtend pas op dat het gvd zo'n kut foplijn was.
 
Originally posted by D.J
Wh00t......... ik ben ziek :x Vette kutzooi... en ik ben gefopt door zo'n kenker foplijn... een vriend van me was overleden..... merk ik vanochtend pas op dat het gvd zo'n kut foplijn was.

Alles goed verder?
 
hoe bedoel je alles goed verder......... mja, ik voel me flink genaaid... of doel je daar niet op :S
 
Originally posted by D.J
Wh00t......... ik ben ziek :x Vette kutzooi... en ik ben gefopt door zo'n kenker foplijn... een vriend van me was overleden..... merk ik vanochtend pas op dat het gvd zo'n kut foplijn was.

En hoe voel je je nu ?

Keihard genaaid?:p
 
ffs, meen je niet? Vanacht 2 uurtjes slaap gehad, huis van overburen stond in de fik.. Brande mooi trouwens, maar iig toen ik eindelijk sliep ma me wakker make, kmoest naar school

Kom op school aan, eerste 5 uur vrij, kon weer naar huis. Wat een kut dag ffs, kon ik maar blijve ligge ofzow
 
Damn, patat vult lekker zeg...

Me ma had van die McCain patatkruiden shizzle gekocht, ff geprobeerd, best lekkah. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top