[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
Inderdaad... vorige was duidelijk beter. Ook dat de uitleg ontbreekt bij elk forum gedeelte maakt het een stuk "kaler".
 
vind het ook kut ik ben gewend eerst te klikken en dan te scrollen voor 't wieletje.. nou gaat ie gelijk naar de topic 8P
 
Wat is er nou, het is nog psies hetzelfde toch, alleen het logo bovenin, en die uitleg weg bij de delen en ''klikbaar'' gemaakt enne opgesplitst...
 
Originally posted by henkowz
vind het ook kut ik ben gewend eerst te klikken en dan te scrollen voor 't wieletje.. nou gaat ie gelijk naar de topic 8P


Ja, dat doe ik ook altijd kan nu niet meer it telkens in een topic die ik niet lezen wil of al heb gelezen... erg irritant
 
Ik had het niet eens door tot ik er op ging letten :rolleyes:.. Verder vind ik het geknipper beetje irri maar verder wel leuk allemaal..
 
ik vind het wel grappig zo.En de kleuren moetne ook zo gelaten worden!!Anders veranderd je beeld over het forum:)das niet de bedoeling!!
 
Wat vreselijk irritant. Ik ben conservatief en wil dat het weer zo wordt als het was.
Dat geknipper is echt hoogstirritant en die indeling daar zie ik het nut echt niet van in...
 
Originally posted by SoulDarkness
voor degene die wil weten waar ik mee bezig ben:

4. Kazaa p0rn collectie aan ut bijwerken (bangbus/netvideogurls :))

je vergeet MILFhunter:p

SOWWWW van der V. legt hem er wel mooi in!:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top