[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by NRGstephan
:D

Nee, had nachtdienst. dus ben hele nacht opgebleven :)

staat jou huis er nog wel? :eek:

mja, overburen zijn niet de slimste, ze hadden frietpan aan laten staan en zijn naar bed gegaan
Hele keet van top tot teen afgefikt hehe, eigen schuld mocht ze toch niet.. Maar goed, die lichten etc en brandweer houden je toch wakker :(

En uiteraard staat de mijne er nog :p
 
Originally posted by Krzje
mja, overburen zijn niet de slimste, ze hadden frietpan aan laten staan en zijn naar bed gegaan
Hele keet van top tot teen afgefikt hehe, eigen schuld mocht ze toch niet.. Maar goed, die lichten etc en brandweer houden je toch wakker :(

En uiteraard staat de mijne er nog :p

Whahahahhahhaha damn you`re EVIL :D hehe

waar is iedereen?!?! zeker weer The Rock aan het kijken pfff
 
Een filmpje van Sean Connery ( ofzo) en Nicolas Cage. Op alcatrazzzzz veel schieten en atomic zooi.. echt een must-have-seen-film hehehhe:D
 
vraagje... een tijd geleden stond er een topic over dat scootertuning een muziek clip op ging nemen.
de muziek clip was volgens mij met een aantal duitse rappers.

fumanchu ofzo

nou is mijn vraag. wie heeft m nog op de pc staan en wil m ff pasen. was wel benieuwd hoe de clip is omdat toen de codec het niet deed/ verkeerd was.
 
Zekersss Hummer is en blijft nice!! Me over over over buurman heeft een H2... pfff ding is GROOOOOT echt pimpin`:D
 
You've heard about it, now here it is...the XXX Paris Hilton footage! She gets slammed good and hard, then turns around to take it from behind! Then, she gobbles some knob...no wonder she's a star!

Jammer genoeg maar 3 minuten :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top