kan mhr speed ffies op std ontsteking????

Status
Not open for further replies.
Neej mina is lekker , je halve frame verbouwen omdat je anders je grote carb niet tof kan plaatsen :P

Mjah genoeg bullshit , je kan wel 3 weken met std ontsteking rijden...:)
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Neej mina is lekker , je halve frame verbouwen omdat je anders je grote carb niet tof kan plaatsen :P

Mjah genoeg bullshit , je kan wel 3 weken met std ontsteking rijden...:)

30mm VHSA ging prima op me blok.

Maar standaard ontsteking was bij mij geen probleem , ook 15,8 PK mee gescored op Almelo 2002 meeting
 
ik zou de squish dan wel war ruim zettten, de hele afstelling ook trouwens, anders krijg je van die leuke misvormde zuigers.
 
Last edited:
mijn uitlaattempratuur werdt veels te hoog. het uitlaatgas kwam zelfs terug me cilinder in (net zoals een te korte uitlaat), tja, en dan gaat de zuiger smelten aan de uitlaatpoortkant.
dat was trouwens op een 50, daar kwam alles wat nauwer,
maar ik jou geval kan het wel als je je afstelling niet te krap zet.
 
RubenR van forum draaide toch een keer 15k met pro race setup @ std ontsteking ? :)

Bij Piaggio zijn de magneten het grootste probleem zoals Bart ook al zegt.
 
Ik had dat ie ging aanlopen tegen carter bij hoge toerentallen, dus toen was de magneet ring gauw weg.

Stukje wegfrezen bij carter, en toen heb ik er nog tijden probleemloos mee gereden met 13,6k rpm
 
Originally posted by JohnB
30mm VHSA ging prima op me blok.

Maar standaard ontsteking was bij mij geen probleem , ook 15,8 PK mee gescored op Almelo 2002 meeting

same hier : 14,2 k en 16,2 pk en 25 mm dello :D


maar ehm zo als gezegd , pia kan nog wel eens aanlopen. anders laat je je vliegwiel afdraaien oid?!
 
jah het is maar voor 3weekies:):) en dan hpi dus ga geen aanpassingendoen voor z,on fucking standaart ontsteking maar in iedergeval bedankt alemaal en ik zet binnen kort ff fototje hier op van een speed r kunnen jullie mij ff tellen of het wel een speed r is
 
Het enige probleem zou het berijk van je cdi kunnen zijn, ik weet niet of dit ook het geval bij scooters is, maar bij mij gaat ie onregelmatig lopen voorbij de 13k.
1 keer met me 50cc *btje bijgewerkt* vol doorgetrokken in me 4 inene stotteren enz. cdi trok et niej echt. (rpm afgelezen @ kozo tellertje)
 
Ik weet niet wat voor sloop scooters sommige mensen hier rijden,maar ik rij bijna een jaar op mijn standaard ontsteking.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top