kan iemand mij helpen met me runnertje:(plz

heb een nieuwe dr aan geschaft dr 70 giet ijzer denk mooi voor me 19mm hij start nu helemaal niet meer krijg hem simpel weg gewoon niet aan de praat :(begin nu de moet wel een beetje op tegeven nieuwe cil heeft dus ook al geen nut. iemand nog een idee van wat het zou kunne wezen cilinder kunne we nu duidelijke uitsluiten het was dus geen kompressie verlies langs de clinder wand:( ik wil toch wel binne kort weer is gouw rondje op me scooter hobbele
maar dat zit er nog lang niet in volgens mij:(?
 
als iemand nog idee heeft laat het zkkr weten want ik laat dit niet in de koude sokken zitten. ik wil het probleem vinden en verhelpen:D
 
ja heb ik ook gedaan. naja hoescheef die ook mag zitten hij zal toch moeten starten heb compressie vonk helder blauw en hij krijg brandstof. dat moet het toch lopend maken lijkt mij maar. op 1 of andere vaage manier looptie nu weer ik happyXD ik heb voor de 20ste keer nieuwe boegie geprobeerd. en jah hoor hij liep ineens zo vreemd terwel alleandere boegie´s gewoon vonken en daar niet mee wille starte :D ook als ik al die andere probeer wil hij simpel wel er niet mee starten ben blij datie het weer doet :D. nu ken weer lkkr rond tuffen
 
dus deze topic mag dicht :D en bedankt aan alle mensen voor de goede tips en advies. van waar het probleem allemaal aan had kunne liggen. ^^9||6
 
Back
Top