Iemand die mij kan helpen met mijn CPI Hussar???

Wim vd Kaay

Well-Known Member
Beste mensen,

Ik heb voor een goedkoop prijsje een CPI Hussar 2007 gekocht. Echter toen ik bijna thuis was, ging de scooter een enorme herrie maken en ik besloot maar om het laatste stukje te lopen. Toen ik thuis was, probeerde ik wat dingetjes uit. nieuwe bougie, verse benzine. Daarna geprobeerd de scooter weer te starten, maar de startmotor was defect en de kickstart ging erg zwaar tot er op een gegeven moment helemaal geen beweging meer in zat (ik kreeg zelfs de kickstart niet met mijn volle gewicht naar beneden). Me vader zei dat dat door versleten lagers in de krukas kwam. Besloten om een nieuw motorblok te kopen en die daarna gemonteerd. Maar helaas mocht dit niet baten. Als ik een paar keer aantrap sloeg de motor wel aan, maar liep erg onregelmatig. Ik had het gevoel dat de scooter verzoop. Vervolgens in de carburateur gekeken en zag een sproeier maat 78. Besloten om er een kleinere erin te zetten; 60 meen ik. Nog geen resultaat. Gekeken of de bougie een vonk maakte en dacht dat de vonk niet goed was dus ook nog een andere bougiedop erop gezet. Je raadt het al; geen resultaat. Ik heb in ieder geval geen idee meer wat het kan zijn. Kan iemand mij helpen, want ik zal en moet nu de scooter laten lopen. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet Wim
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top