This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kan dit kwaad???

sr-racer

..:: [ Speed runneR ] ::.
Dit is de kop van men nieuwe team 2004

Er is een klein stukje uit de kop.. je ziet wel waar.
Kan dit kwaad?






 
Last edited:
Je bent niet ingelogd of hebt geen toestemming om dit forum te bekijken. Dit kan de volgende redenen hebben:

ik zou wel willen kijken maar dat gaat niet
 
Maak es een duidelijkere pic

Als het over de complete rand gaat tussen verbrandingsruimte en koelgebeuren dan heb je wel grote kans dat je steeds een natte broek krijgt
 
Lijkt me niet te boeien. Anders ff opvullen.

Maar ik wacht ff op een betere picture.
 
Ziet er niet echt zorgwekkend uit zo op het 1e oog,
maar idd en duidelijke pic zou wel handig zijn
 
nou als dat een nieuwe team 2004 is, en je hebt em nieuw uit de winkel, zou je misschienw el een nieuwe kunnen krijgen?want dit hoort natuurlijkniet zo..of heb je der al mee gereden?
 
heej,

Pics lukken niet... waarom? geen idee ( wsl Kl*te camera )
Ik bel morgen de jager, en vraag wat te doen!

Ciao
 
Zo te zien zit t op de rand voor de koppakking, staat de pakking nu in verbinden met de verbrandingskamer?
 
Gewoon ff je koppakking erop leggen, en kijken of er onderdoor geblazen kan worden... Zoja, dan blaas je steeds je koppakking eruit...
 
even voor de duidelijkheid, ik heb er totaal niet mee gereden ofzo, dus ik heb gebeld met de jager, en kan hem terug sturen.
Probleem wordt dus opgelost

Ik heb ondertussen al wel de poortmap gemaakt, met maten en alles erbij... maar hoe kan ik hem nu op internet zetten???
Scanner bij ons is net zo goed als onze camera :|

Iemand opties... want de team 2004 heeft een best leuke poortmap

-:-
 
Raakt het "gaatje" je verbrandingskamer/squishband? In dat geval heb je kans dat ie daar gaat detoneren en een gaatje gaat vreten.
 
Maak er een foto van met je camera dan :?
 
Originally posted by sr-racer
heej,

Pics lukken niet... waarom? geen idee ( wsl Kl*te camera )

Ciao

Daarom zei ik dus dat men camera net zo goed was als mijn scanner! omdat deze beide niet leesbaar zijn! ben nu op stage... hier hebben ze een goede scanner, ga ik zo ff proberen

-:-