U Utopdezip New Member 19 July 2024 #1 Kan ik mijn 4 takt kabelboom omknippen voor een zip h2o 2 takt blok? Zo ja hoe moet dat?
JochemKlein Member 30 October 2024 #2 Utopdezip said: Kan ik mijn 4 takt kabelboom omknippen voor een zip h2o 2 takt blok? Zo ja hoe moet dat? Click to expand... Heb jij het gedaan? Zo ja wil graag weten hoe
Utopdezip said: Kan ik mijn 4 takt kabelboom omknippen voor een zip h2o 2 takt blok? Zo ja hoe moet dat? Click to expand... Heb jij het gedaan? Zo ja wil graag weten hoe
bartj HousePaus 30 October 2024 #3 JochemKlein said: Heb jij het gedaan? Zo ja wil graag weten hoe Click to expand... Koop gewoon een 2takt kabelboom ipv met kroonsteentjes te beunen
JochemKlein said: Heb jij het gedaan? Zo ja wil graag weten hoe Click to expand... Koop gewoon een 2takt kabelboom ipv met kroonsteentjes te beunen
JochemKlein Member 31 October 2024 #4 bartj said: Koop gewoon een 2takt kabelboom ipv met kroonsteentjes te beunen Click to expand... Ja is wel beter ga ik ook doen denk ik, met oud type ontsteking zou t nog wel kunnen maar met nieuw type is het bijna onmogelijk
bartj said: Koop gewoon een 2takt kabelboom ipv met kroonsteentjes te beunen Click to expand... Ja is wel beter ga ik ook doen denk ik, met oud type ontsteking zou t nog wel kunnen maar met nieuw type is het bijna onmogelijk
U Utopdezip New Member 7 November 2024 #5 JochemKlein said: Heb jij het gedaan? Zo ja wil graag weten hoe Click to expand... Heb 2 takt kabelboom gehaald.
JochemKlein said: Heb jij het gedaan? Zo ja wil graag weten hoe Click to expand... Heb 2 takt kabelboom gehaald.