2v blok op 4v kabelboom

- de benzine meter is van later zorg. Er zal een draadje zijn wat 12 volt naar de variabele weerstand in de tank stuurt, wat daarna de wijzer zal sturen, afhankelijk van het gewijzigde voltage. Wanneer je de zelfde meter gebruikt als vroeger, dan zal deze afgestemd zijn op de variabele weerstand in je tank. Mogelijk is er dan iets met de aansluitingen aan de hand. De stroom wordt vermoedelijk vanuit het dashboard geleverd, wit, en komt terug via groen/geel naar de benzine meter.
- zijn de 4 kabels van de 2V kabelboom, of restjes van de 4V kabelboom? Maak maar eens een foto, dat helpt. jij ziet ze, wij niet.
Waar gaan ze naar toe? Staan ze onder stroom wanneer je contact aanzet?
- Het zou kunnen dat er draden overblijven die vroeger er voor zorgden dat je niet kan starten als de zij-standaard uit staat. Heb je die?
- Je zei eerder dat je toch wel een vonk had. Een kleintje. Maar krijgt ie benzine genoeg? Wordt de bougie nat?
-Hij krijgt benzine en de bougie is nat.
-Alle 4 de kabeltjes staan volgens mij onder stroom wanneer het contact aan staat.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    187.3 KB · Views: 6
  • image.jpg
    image.jpg
    146.1 KB · Views: 6
  • image.jpg
    image.jpg
    151.9 KB · Views: 8
Back
Top