This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS-tuning Carbon sprinters 2009

Leuk bezig daar! Erg creatief met de carbonnen kappen.
Is vast genoeg polyester doorheen gegaan:W

Maar wat een super vette machine heb je nu zeg! complimenten
Lter

Respect voor jullie werk.
Trekken toch wel veel bekijks.

Ben benieuwd hoelang het duurt tot dat er weer veel mensen AC gaan rijden.

Ga zo door.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6-sZIZcvGq8"]YouTube - SBO Sprint 09-08-2009 kwalificatie run[/ame]

Was leuk gister kees, en bas

zo jongens jullie boeken aardige vooruitgang kwa tijden zover ik gehoord heb,

ik begin de adem in me nek te voelen, alles staat nu weer op zijn kop kwa punten voor kampioenschap maar maakt het er niet minder spanend op.
tot zaterdag jongens

Inderdaad beter op je eigen ding ander loop je weer de finale mis:|. Jammer daarvan maar dat ga je aankomende zaterdag goed maken neem ik aan.:winner:

Hele nette tijd die 6.83 Kees! Balen dat je niet meer op je eigen sprinter kon rijden, hoop dat tie voor zaterdag weer helemaal goed is en dat je dan ook een nette tijd neer zet!

zonde was het, dat je was uitgeschakeld dit weekend, eigenlijk een beetje door je eigen gewicht obsessie

Zo zie je maar, laag gewicht is niet altijd goed! tot zaterdag Keeszie!

jajaja... maja laag gewicht is inderdaad niet altij goed, maar meestal wel.

Terror pic:

De nieuwe versie word uit massief alu gefreest en met 3,5mm wanddikte ipv 2mm. Hopelijk is dat stijf genoeg voor de NRG. Op Heerenveen was de stuurpen gaan scheuren op de las waar het propje in zat. En hij is waarschijnlijk door het terug komen van de wheelies gaan verbuigen.

Een wijze (gelukkig niet harde) les geweest voor mij. Godzij dank controleer ik alles wel goed voor ik start maar het had fout kunnen gaan.

Zaterdag dus hopelijk alles weer in elkaar en proberen met de NRG ook onder de 7 te boeken!

Zoiets doet je wel nadenken natuurlijk .
Gelukkig heb je het op tijd opgemerkt.

Succes ermee.
Grtz Hans

De nieuwe stuurpen is al gemaakt. Heb helaas geen foto's. Dit is een massieve buis van 35mm rond en is doorboort waardoor er een wanddikte van 4mm overblijft en onderop een stukje massief nog van 2cm ongeveer. Hij is ook wat korter meteen zodat me stuur wat lager komt, gemaakt van beter aluminium en slechts 40 gram zwaarder als de vorige die het niet uit kon houden

Het is volledig van koolstof, zitten aardig wat lagen in weegt hopelijk ongeveer 450 gram en zou ongeveer 1 kg moeten besparen, rara wat word het? :+

haha, nu je randen niet afwerken? geniaal ik mag dat wel, geen fiberglass jeukmeuk overal

wel lastig als je een mal vaak gebruiken gaat

En het resultaat na even lossen met pers lucht

Zit nog wel een beetje werk aan de ophang puntjes weer aan... ga ik nu doen.. is nog niet 100% zeker of hij gemonteerd op de zip zit zaterdag maar ik neem hem anders sowieso wel mee voor de geintreseerde