Haha scheuren zal wel meevallen, ik ga hem de eerste keer best 'safe' maken, dus word hij ongeveer 400 gram van de 1500 gram dat hij nu weegt. Zit alleen met de ophangpunten maar heb er wel een goed idee voor.
Denk aan het volgende laminaat:
- 2 x 160 gr koolstof-keper weefsel
- 1 x 600 gram UD weefsel voor sterkte in lengte
- 1 x 400 gram biax
- 1 x 400 gram aramide / kevlar voor bijv. uit elkaar spattend koppelingshuis de scherven tegen te houden. (punt krachten)
= 1720 gram :S?
En misschien nog kern ertussen voor de stijfheid. Stevigheid is belangrijk, maar stijfheid volgens mij ook omdat anders je carter kan breken/scheuren?
is voor 1m2, en dat is die carterkap niet
is voor 1m2, en dat is die carterkap niet
Haha scheuren zal wel meevallen, ik ga hem de eerste keer best 'safe' maken, dus word hij ongeveer 400 gram van de 1500 gram dat hij nu weegt. Zit alleen met de ophangpunten maar heb er wel een goed idee voor.
Denk aan het volgende laminaat:
- 2 x 160 gr koolstof-keper weefsel
- 1 x 600 gram UD weefsel voor sterkte in lengte
- 1 x 400 gram biax
- 1 x 400 gram aramide / kevlar voor bijv. uit elkaar spattend koppelingshuis de scherven tegen te houden. (punt krachten)
En misschien nog kern ertussen voor de stijfheid. Stevigheid is belangrijk, maar stijfheid volgens mij ook omdat anders je carter kan breken/scheuren?
elec start? kees en een zware startmotor?
Dat is meschien dit jaar al , dan moet kees nog maar 2 kapjes van carbon te maken
ZIet er goed uit kees maar dat weet je al