Tim_xsh said:mwah , wat mina betreft vind ik wel dat marco echt de top is momenteel
pia scored bij meerdere tuners erg hoog
paulyamaha said:dat staat er volgens mij echt niet.
er staat gewoon dat die Nieuweling XSH de prestaties evenaart en overtreft van alle andere tuners en dit in slechts 1 a 2 jaar.
Bas@ICE said:Ik zeg niet dat jullie geen gelijk hebben (hierboven) maar wat me wel opvalt is dat de mensen die met koopmans 'te maken hebben' altijd maar een beetje Marco enzo lopen af te zeiken.
Het is toch gewoon een mooie score die er bereikt is met de Rox..
Wel is het natuurlijk zo dat de 'echte tuners' meer ervaring op meer vlakken hebben, maarja...de Jager & Koopmans zijn ook ooit eens begonnen met niks.
Twin said:Pronk: Vlak Tino even niet uit !
The Ant...
:7
Pronk said:Ik heb persoonlijk echt totaal geen problemen met marco, en dat weet Marco ook. Maar ik heb respect voor mijn tuner, en het lijkt me logisch dat ik een verdedigende positie aanneem. Maar in mijn post heb ik het ook over Twins en DeJager, dus het gaat me echt niet alleen om meneer Koopmans, maar ook om de andere 'echte' tuners.
Ik vind zeker dat Marco een mooie score heeft neergezet, maar ik vind hem niet bijzonder. Dit omdat het geen 22,* is maar 21,5 ofzo, en ik heb deze score vaker uit een minarelli zien komen. Maar nogmaals, geen commentaar op Marco ofzo, het ging me alleen om de reactie dat marco alle andere tuners overtreft met minder ervaring, want dat slaat gewoon nergens op.
Vaporized@XtremeSR said:Ja idd, Ik sluit me aan @ Marco v W,
Hij mag dan wel geen super tuner zijn als 'twins' of FKT, wat ervaring betreft,
@ JohanS, waarom zou je daar niet mee bezig zijn, je wilt exirimenteren, en bij een goede uitwerking aan je klanten aanbieden, daar is niets mee toch ?
Omdat marco geen jaren ervaring heeft met het tunen van alle blokkken is omdat daar ook niet erg veel aandacht voor is in de scooter wereld, vooral niet onder de wat JONGERE Tuners, Freddy is van de oude generatie en heeft vroeger veel met andere motoren gewerkt..
Ik vindt dit dus ook totaal respectloos om te zeggen : Marco heeft geeen ervaring,en z'n nooit behaalde 22.2 PK's, laat daar eens een twins mina / fkt mina speed blok op de bank knallen, dan zie je wie er hoger scoort,
@ Marco v W : veel lof en respect over je kwaliteiten m.b.t. tuning ( de ervaring van FKT / TT, is er misschien niet, maar zo zijn hun ook begonnen hoor )
Vaporized@XtremeSR