Shieldup said:volgens de jager had hij 17 pk en volgens dila hadden wij rond de 15 pk maar in het echt gingen wij harder en hadden wij (voor ons gevoel) meer pk.
.
Shieldup said:weet ik ook wel, ik wist ook dat ik dit zou krijgen maar ik wou het gewoon ff zeggen.
en trouwens als je 2 winkels wil gaan testen hoe moet je dat dan doen.
nou wij deden het zo; 2 scooters naar dila 1 naar de jager en die van dila kwamen er voor ons gevoel beter uit.
owja en vgan die testbanken die van de jager staat er bekend om om hoger uit tekomen net zoals die van koopmans 24 pk kan aangeven
sr-xtreme said:''die van koopmans'' rekent in din-pk
iedereen weet dat je dat met 0.8 moet vermenigvuldigen om op het werkelijke vermogen uit te komen
tenminste... bijna iedereen
Mol said:Bel Koopmans en verneuk niet dit topic.
vind je eht leuk om mij te kwooten ofzoDimer said:haha op scooter frieks ben je al 'de Mol'!!
mag ik je handtekening?? :*
Volgens mijn kennis heb ik nog nooit een cilinder terplekke getuned , ik vind het niet fijn als klanten zo lang moeten wachten.Vandaar dat ik de cilinder altijd een dag later klaar heb, desnoods werk ik s'nachts door. ( kleine uitzondering daargelaten ) Mogelijk heb je een cilinder laten diamanthonen dat gebeurd vaker omdat dat niet zo tijdrovend is.sr-racer said:Ervaring:
Twins Evo 6 70cc tuned piaggio...
Cilinder was netjes bewerkt, veel vermogen!
Afspraak was wel beetje mis gelopen. toen ik daar aankwam was er nog niets aan gebeurd. Maar netjes opgelost door er ala minute aan te beginnen. Wel een middag daar moeten zijn, mja, zoals we weten hebben de tuners het druk
Binnenkort mijn bevindingen met koopmans
-:-
Boxster@Aerox said:Waarom wordt er niet een x een tune wedstrijdje gehouden, iedereen krijgt een merkloze 70cc cilinder en mag hem max tunen, dan kijken wie 't hoogste vermogen kan scoren...Jmmr alleen dat dit nogal wat centen kost :'(