This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jou Buren ! / Wijk

Rene

Jupiler pilsener
Hey Peeps !

Volgende Genreal Topic

Jou buurtjes !

Als ik op een mooie dag fijn lkkr naar buiten ga en 'k zet me project scooter buiten en ik begin ijvenrig te sleutelen dan zie je me buren al weer kijken van "ooh my godd" wat is die nu weer van plan.

Toen ik mijn oude scooter aantrapte in de tuin keken ze ook al :| omdat het een beetje voor overlast zorgde "niet zeiken"

Hoe is dat geregeld met jou buren wat vinden zij ervan en hoe ga jij daarmee om

Ik ben best wel benieuw wat het Niveau van de buurt is met iemand die een Project scootje heeft
 
Ik hoor nooit niets van de buren maar als ik na het branden/beunen een kwartiertje binnen ben oid dan komt er een welbekend Golfje langs :X
 
OMG buren!!!

tis dat me directe buren me vrienden zijn en zelf ook een scooterfokkerij hebben,
maar toen met mijn eerdere scooters kwam het al vaak voor dat de buurtjes naar buiten kwamen om te vragen of wij nou eens eindelijk onze scoots in de garage wouden zetten of ergens anders wilden vlammen. en lullen dat we elke keer overtoeren zitten te maken.

1 keer stond ik met wat vrienden en een andere buurjongen had ook een rox gekocht en die ging ergens heen, en juist op dat moment gingen ik en een vriend van mij elkaars scooter testen, en wij gingen toevallig dezelfde kant op, kwam die pa (politieagent) van die knul naar buiten gerend zegt ie tegen die vrienden van mij, JA BEL ZE TERUG!!! ZE WILLEN DIE SCOOTER VAN ME ZOON STELEN BEL ZE TERUG GVD!!!
hele crisis in de straat 8P, ben zelfs een keer voor de deur van een zeikende buurman gaan sleutelen 8P vond ie niet leuk

ben benieuwd hoe de buren straks reageren als me rox straks af is 8)

/edit: ook een keer kwam er een golf de straat in rijden stonden we allemaal stil, zeiden ze, wacht maar !!! morgen komen we met motor :O
"schrik"
algoed volgende dag zusje van vriend van mij 7/8 jaar rijd op dr 3wieler om het hoekje het fietspad op, meteen komt ze terug, politie politie!! kwam die motormuis via het fietspad de straat ingereden reed ie langs zo heel sneaky kijken om de hoek was ie gekeerd kwam hij meteen weer terug, reed ie weer langs ons, reed ie de straat uit zag je hem nog de hele tijd in zijn spiegel kijken whahahah, 1 keer wouden we ergens heen gaan, dus ik fiets van te voren ff de straat uit stond een golf ons op te wachten :X
 
Last edited:
woon in een rustig dorpje
in doodlopende straat
met 95% van de mensen uit me straat zijn bejaard

ik heb dus het zelfde als rooienaar

der is 1 vrouwtje in me straat die poetst altijd de ramen als ik met me scooter bezig ben en uittest
of als iemand anders met scooter/brommer der langs rijd of als we der met een groep fietsen staat ze altijd ramen te wassen
en zelfs als ik op een vespa rij met 30 door de straat heen is er binnen 5 minuten al politie

en ut valt ook niet op ofsow he
in een doodlopende straat waar nooit politie komt opeens elke keer naar stukje rijden door de straat alweer politie is
 
hier gaat het perfect vaak als ik ga teste of iets dergelijks en de buren oid staan buiten in de tuin ofzo dan blijve ze effe kijken enzo praatje maken enzo helemaal geen problemen mee.

eric.
 
naja buren zeggen tegen mij niks maar meestal wel tegen me moeder

een keer wel last van ageresieffe buurgenoot en ben toen zelf ook helemaal gek geworden en is toen ook goed uit de hand gelopen, als ik er nu weer aan terug denk was het eigelijk wel eigen schuld maar ja is alweer jaar terug

veder zeurt me moeder/broerr wel eens dat ik veel te hard door de steeg rij maar maak alleen een boel toeren -:- ,maar ja moeder/broer zeuren ook omdat een vriend van me broer een vrouw heeft doodgereden zonder verzekering en daar nu dus ze hele leven voor loopt te boete,door dit geval pas ik ook op waar ik rij/etc
 
(imo) kansloos topic...

maar oké....

Hier in de buurt word er niet zo moeilijk gedaan, muziek af en toe hard aan is niet erg ofzo, niemand boos.... Alleen als hij laat/vroeg erg hard aan staat worden paar mensen boos...
Zo was er 2 jaar geleden iemand jarig in de buurt, en zaten om 1 uur nog buiten, buurvrouw helemaal over de zeik, die ging uit het raam lopen kankeren....

Maarja kwa geluid van scooter van mij zegt niemand wat van.

Doe het normaal in de garage, als iemand voorbij loopt komen ze vaak ff kijken enzo, ff vragen wat ik aan het doen ben, ff praten enzo... niet erg, ook met testen.
2 buren van mij hebben ook een race-motor zeg maar, die staat ook "elke" zondag te testen en af te stellen. Hoor je ook wel, maarja lekker boeiend.

Met vuurwerk, lopen ze wel vaak te zeuren, (zelfde die toen uit het raam hing).
En nog een buurvrouw i.v.m. dieren maarja dat vind ik normaal. Die vraagt gewoon erg netjes, en aardig aan mij elk jaar of ik de harde knallen ergens anders af wil steken....
 
Mn buurvrouw was ooit eens geweest om te vertellen op welke uren haar kleine kindje tussen de middag slaapt, en of ik als het mogelijk was buiten die tijden om met de scooter bezig wou gaan. Er heeft er nooit iemand geklaagd. Woon opzich in een hele nette buurt.
 


Hmzz.. als je dat denkt.. dan kan je wel het hele General Chat deel van het forum afschrijven want dat is toch ook "kansloos"
ik vindt het altijd leuk om te lezen hoe de ervaringen zijn van anderen die ook "scooter idioot zijn" en dat lees ik graag als ik niets te doen heb
 
Mijn buren zijn wel relaxed.. mijn buurman zeurt alleen op de andere buurjongen op mij durft/doettie het niet :S ik vind het wel best. verder op mn teststukje wil er wel is iemand gaan zeuren, en zie je vaak ook opeens politie rijden... Maar overt algemeen chille buurt.. alleen wat oude mensen die zeuren over lawaai... Mja doen ze ook alsk me Puch start met die Homoet pijp
 
ik heb dus echt een vreselijk KUTBUURT! (sorry voor het taalgebruik)
ze kwamen altijd naar buiten, gooien otto's/kliko's (hoe ze overal ook heten ) ervoor!!! en schelden altijd,
rij ik met 30 met m'n inmiddels std rox door de straat beginnen ze te schreeuwen en te zeiken, echt te erg voor woorden :|
eergisteren begon nog een man te dreigen een bezem tussen m'n wiel te steken :S echt te idioot voor woorden, stelletje gekken hier :S
EDIT:!! ik heb ook nog een anonieme kaart gekregen over dat het zo onrustig was in onze straat
misschien dat ik hem nog heb, ik zal hem eens zoeken +ralf+
 
Vissersbuurt in Scheveningen
Alsk aant beunen ben maakt niemand zich druk
M'n buurman vind het minder leuk als er olie voor de deur ligt, maarja, ik vind ook minder leuk als er stront onder mn poten zit van zijn honden
 
Mijn buren zeuren nooit, alleen mijn overburen gaan voor het raam staan en kijken ( hebben niks beters te doen )

Wel toen ik een kameraad had geholpen met zijn scooter.. ( MHR50, 70evo pijp en 21mm met powerfilter dus een vrij hard geluid )

Kwamen 15minuten later 3politie auto's langs rijden :X :|
 

hahahahaha die brief was echt TE grappig heerlijk dat die lui zich zo druk kunnen maken als jij je scooter een keer starte -:-

hahaha jou straat is echt geschift.. weetje nog toen je met de DR tegen jeroen ging sprinten direct 2buurvrouwen naar buiten :+

Die oude kerl ( woont daar naast het fietspad ) die kerl sprong er wel is voor als ik er aan kwam met de puch :L
 
ze zeuren altijd, maar als buurman op een lekkere zomerdag met de kettingzaag bezig is, tsjah dan mogen we niet klagen uiteraard.
 
allemaal zeiklui.
Ik had eerst een FG competition line r/c auto 1:5
zodra ik da ding starte kwamen ze al naar buiten rennen :|
Of toen ik mun certificaat nog niet had, stiekem ff ging rijden door de buurt.
durfde ik er 100 euro op te zetten dat binnen een half uur er zown mondeo door de buurt kwam rijden.
terwijl er normaal NOOIT wouten komen.
maja, we gaan zien als ik binnekort me scoot weer ga reanimeren
dan breekt de hel los hier in de buurt
 
ik heb niet echt last van klagende mensen hiero in son.
alleen als ik om 5 uur met te veel gas wegrijd om kranten te gaan gooien. :+

de mensen hebben hier meer last van een paar crossmoto's die altijd volgas door de wijk scheuren :X
en de politie kan ze maar niet te pakken krijgen }:O
 
hier ook heel lekker rustige buurt. ze komen soms bij mij en vragen of mijn ouders dat wel goed vinden dat opvoeren. paar keer thuis gekomen zonder uitlaat (los getrild bij cil) kwamen ze er rustig aan lopen of alles goed was. 1 keer glijer gemaakt bij de buren (woon net voor een drempel) had ik net steekgas. De buurman wist niet hoe snel die buiten moeset zijn. Voor de rest komt hier egt nooit politie. Alleen beetje rot van al die drempels maar toch.
 
hahaha, ja ken dat ja, mn kleinste broer heb dat ook temet elke dag, is gek van wheelie'n (km'ters lang!!) en dan van die kunsies met mensen achterop, benen over t stuur enz enz, en vaste prik, 10 minute later....golf rijd weer s voorbij