jongens help me ff, heb de eerste paar seconden teveel mengsel.

Alfredo Rally!

Aprilia rally ac 50
volgende probleem de eerste paar secondes krijgt me scoot teveel mengsel... als ik m stationair laat lopen en ik wil optrekken duurt het een paar seconden voordat hij het goede mengsel krijgt. ik ben al met de luchtschroef in de weer geweest. Ik heb de juiste sproeiermaat... wie helpt me? kan het liggen aan de massa of aan de gasnaald die ik momenteel helemaal omhoog heb getrokken (clipje dus aan de onderkant.)
 
Advertisement - register to remove this

als ik jou was hat ik eerst even een ander cabrateur er op gezet want ik heb pas een rally gekocht en die wou maar nie lekekr lopen en heb die cabrateur helemaal uit elkaar gesloopt 3x :S wert kneter gek
ik zetten 3 dagen daarna een neiwue cabrateur er op hij liep perfekt geen gestoter geen getril of wat dan ook hij trok als een gek en zo
(ik denk dta de cabrateur inwendig kapot was)

dus probeer is een ander cabrateur van een vriend of zo
groetjes white malossi
 
White Malossi said:
als ik jou was hat ik eerst even een ander cabrateur er op gezet want ik heb pas een rally gekocht en die wou maar nie lekekr lopen en heb die cabrateur helemaal uit elkaar gesloopt 3x :S wert kneter gek
ik zetten 3 dagen daarna een neiwue cabrateur er op hij liep perfekt geen gestoter geen getril of wat dan ook hij trok als een gek en zo
(ik denk dta de cabrateur inwendig kapot was)

dus probeer is een ander cabrateur van een vriend of zo
groetjes white malossi

weetje zeker dat je carb, kapot was, want misschien was hij wel gwoon te moeilijk voor JOU om af te stelle, kword namelijk ook helemaal gek van mijn 19mm maar dat heeft niks te make met kapot, maar gwoon met dat IK um nogal moeilijk afstellen vind..
 
goed jongens luister ff sproeier 76 clipje int midden nieuwe luchtfilter met prop... enk heb het nog steeds... by the way 1,5 slag open.

ik heb een DR 50 weet iemand wat het iedeale toerental van deze cil is?
 
is misschien een stom vraagje maar ik het nog niemand horen vragen in dit topic, rij je met olie pomp of meng je zelf? als je zelf mengt moet je benzine kraantje dicht doen als je stopt met rijden en dan goed schudden voordat je weer gaat rijden, en als je met olie pomp dan kan het zoveel zijn inderdaad zou ik ff vario afstelling proberen of sproeier
 
kheb geen benzine kraantje... vacuum pompje.. maar goed met oliepompje dus. maar ik weet zeker dat het aan carb ligt als ik me scoot stationair laat lopen en ik geef weer gas heb ik teveel/te weinig mengsel.
 
Back
Top