J joeydemon Active Member 11 June 2024 #1 Hallo, ik ben een 80cc cilinder aan het monteren alleen staat er geen pijl op de zuiger.. het is een 4t v2 kan ik deze gewoon monteren aan 2 kanten? Attachments image.jpg 133.1 KB · Views: 18
Hallo, ik ben een 80cc cilinder aan het monteren alleen staat er geen pijl op de zuiger.. het is een 4t v2 kan ik deze gewoon monteren aan 2 kanten?
R ReiniervanHoevell New Member 11 June 2024 #2 Ook nergens EX aan de binnenkant? Dat is soms de afkorting van exhaust. Upvote 0 Downvote
J joeydemon Active Member 11 June 2024 #3 ReiniervanHoevell said: Ook nergens EX aan de binnenkant? Dat is soms de afkorting van exhaust. Click to expand... Er staat g3 Post automatically merged: 11 June 2024 Dit is alles ik heb nu geen idee er stond wel dat deze zowel op v2 v3 en v4 past door de zuiger Post automatically merged: 11 June 2024 Zal ik hem maar zo monteren dan? Post automatically merged: 11 June 2024 Ook zie ik nergens slotjes zitten.. Attachments image.jpg 121.7 KB · Views: 15 image.jpg 169.8 KB · Views: 14 Last edited: 11 June 2024 Upvote 0 Downvote
ReiniervanHoevell said: Ook nergens EX aan de binnenkant? Dat is soms de afkorting van exhaust. Click to expand... Er staat g3 Post automatically merged: 11 June 2024 Dit is alles ik heb nu geen idee er stond wel dat deze zowel op v2 v3 en v4 past door de zuiger Post automatically merged: 11 June 2024 Zal ik hem maar zo monteren dan? Post automatically merged: 11 June 2024 Ook zie ik nergens slotjes zitten..
R ReiniervanHoevell New Member 11 June 2024 #4 Als er niets over richting in die franse handleiding staat dan lijkt het me dat het niet uitmaakt. Upvote 0 Downvote
J joeydemon Active Member 11 June 2024 #5 ReiniervanHoevell said: Als er niets over richting in die franse handleiding staat dan lijkt het me dat het niet uitmaakt. Click to expand... Monteren is gelukt, dacht laat het ff weten. Heb 15 min gereden dus zal wel goed zitten Upvote 0 Downvote
ReiniervanHoevell said: Als er niets over richting in die franse handleiding staat dan lijkt het me dat het niet uitmaakt. Click to expand... Monteren is gelukt, dacht laat het ff weten. Heb 15 min gereden dus zal wel goed zitten
R ReiniervanHoevell New Member 12 June 2024 #6 Heel goed. Dank voor het laten weten. Upvote 0 Downvote