Snelle jongens gezocht voor nieuwe TV-reeks

menuet

Well-Known Member
Voor een nieuwe tv-serie *180*, zijn wij op zoek naar 4 jongeren met scooters of brommers die op 6 maart van 07u30 tot 18u30 in Gent willen meewerken aan dit nieuwe project van productiehuis Menuet. (Bekend van o.a. Katarakt en de films van Felix van Groeningen)
De serie, met Hilde Heijnen, Sven de Ridder, Mark Verbruggen & Gilda Bal, vertelt het verhaal over een alleenstaande moeder (Heijnen) met haar tienerdochter in een geromantiseerde sociale wijk.

De vergoeding bedraagt 25euro per persoon.

Ben je geïnteresseerd, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje met foto's van jezelf en je scooter of brommer naar figuratie@menuet.be
 
Advertisement - register to remove this

wat een heerlijke reacties zeg. :rolleyes:
1ste hit @ google:

Nieuwe fictiereeks '180' op regionale televisie
1 februari 2008

'180' is een heerlijk meeslepend melodrama over de belevenissen van Gina, een alleenstaande moeder, die haar leven weer op de rails probeert te krijgen. Gina moet opboksen tegen haar puberende dochter Natascha, een ontrouwe minnaar én een goedbewaard familiegeheim dat onthuld dreigt te worden...


De opnames voor deze eerste Vlaamse namiddagserie starten op 4 februari. In de hoofdrollen zien we Hilde Heynen ('Rupel', 'Witse', 'Aspe', 'Flikken'…), Lynn Van Royen, Amara Reta en Gilda De Bal ('Heterdaad', 'Sedes en Belli', 'Rupel'…). Verder maken ook Gilles De Schrijver, Dries van Hegen, Katelijne Verbeke, Sven De Ridder en Herman Verbruggen deel uit van de cast.

'180' wordt geregisseerd door Jakob Verbruggen ('Vermist'). Uitvoerend producenten zijn Dubois meets Fugger (DmF) en Menuet (o.a. 'Katarakt', 'Terug naar Oosterdonk', 'Team Spirit'…).

'180' is een unicum in de Vlaamse televisiegeschiedenis. Alle Vlaamse regionale zenders zullen de krachten bundelen door de afleveringen van '180' op precies hetzelfde moment te programmeren. Daarbovenop zullen ze iedere aflevering onafhankelijk van elkaar heruitzenden.

Deze samenwerking illustreert dat in Vlaanderen grote belangstelling bestaat voor herkenbare maar kwalitatief hoogstaande fictie van eigen bodem met een regionale benadering.

'180' is een productie van DUBOIS meets FUGGER en het Europees Sociaal Fonds, in samenwerking met Menuet, RTVM en VDAB.
 
Ik heb een mailtje gestuurd aangezien ik vrij dicht woon! Heb er ook een aantal vragen in gesteld zoals: rijden of niet ? wat er juist de bedoeling is en hoelaat en waar we moeten zijn.

Als ik wat meer weet post ik het wel even :W
 
Back
Top