Betaaaaaah snelle 70cc nodig!!!

Diether van essen

Minarelli megool
Ik heb een snel cillindertje nodig voor me beta ark. Eerst zou hier stage 6 mk1 racing op komen maar die heeft wat probleempjes. Ik dacht dat ik hem nog had liggen. Kwam er later achter dat ik hem verkocht had en alleen nog de cillinder kop heb liggen.

Dus wie heeft een snelle 70cc Alu hoogtourig. Testa rossa speed en 7t, evo is te duur.

Een nette cillinder. Max budget 130 Euro
Voor minarelli horizontaal. Als er een zuiger en kop bij zit.

Denk aan stage 6 racing. Athena en tpr racing. Hebo manston, gillardoni en nette cillindertjes minimale vermogen is toch wel 16 pk.
Pen 10 of 12 maakt niet uit


Laat graag van je horen
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt toch die Prorace al, maak sie nou eerst eens goed af en hang die onder die beta kun je van die 120 euro een goeie carb voor dat ding kopen en haal je de 18-20pk zonder problemen
 
Top ik hen een deal met die jongen. Hen jij wel is wat bij hem gekocht?
Post automatically merged:

Je hebt toch die Prorace al, maak sie nou eerst eens goed af en hang die onder die beta kun je van die 120 euro een goeie carb voor dat ding kopen en haal je de 18-20pk zonder problemen
Ja dat is zo Bart ik kan nu niet meer terug. Eigenwijs hè. Maarja je zei altijd tegen me koop nou is Malossi mhr dat is veel beter. En die 6t voor 120 inclusief is dacht ik heel prima!
 
Top ik hen een deal met die jongen. Hen jij wel is wat bij hem gekocht?
Post automatically merged:
Nee , ik ken hem niet , maar 120,00 is een lage prijs .
Ik heb eventueel nog een Splinternieuwe zuiger (Pen 12), en een bijna nieuwe kop er voor liggen .
Wel goed afstellen , HPI en je Squish , Carb , anders is die zo kapot ,, is best een snel Cilindertje ,Replica met vlinderpoort, 16+PK.
Een Malossi Team 3 uitlaat zou helemaal mooi zijn als je die er op zet.
 
Nee , ik ken hem niet , maar 120,00 is een lage prijs .
Ik heb eventueel nog een Splinternieuwe zuiger (Pen 12), en een bijna nieuwe kop er voor liggen .
Wel goed afstellen , HPI en je Squish , Carb , anders is die zo kapot ,, is best een snel Cilindertje ,Replica met vlinderpoort, 16+PK.
Een Malossi Team 3 uitlaat zou helemaal mooi zijn als je die er op zet.
Is dit de repllca variant ja? Ik dacht wel een echte 6t?
Zuiger is netjes van hem en kop ook hoeveel zou je voor de zuiger willen en welke maat is de zuiger?
Post automatically merged:

Is dit de repllca variant ja? Ik dacht wel een echte 6t?
Zuiger is netjes van hem en kop ook hoeveel zou je voor de zuiger willen en welke maat is de zuiger?
Ik zie nu dat het helemaal geen 6t is hij heeft 7 spoelpoorten is het dsn een 7t?

Jij zegt in eerdere forums dit maar mijne heeft vlinderpoort en 7 spoelpoorten staat hetzelfde op als bij de echte 7t op het internet.
Ik zal even foto’s maken dat je de 7 poorten ziet! @Brute-Force
 

Attachments

  • 6C92C93E-30EC-449A-894B-3C2DB808FCCA.png
    6C92C93E-30EC-449A-894B-3C2DB808FCCA.png
    317.3 KB · Views: 16
  • 394D8D7E-757B-402A-BE6B-B9680DD5AA71.png
    394D8D7E-757B-402A-BE6B-B9680DD5AA71.png
    291.9 KB · Views: 15
  • 57D3E3F7-9D70-4D79-B470-4927D891FFC4.png
    57D3E3F7-9D70-4D79-B470-4927D891FFC4.png
    263.8 KB · Views: 11
  • E5EF794F-4618-46CF-B602-9E5B0BE4E625.png
    E5EF794F-4618-46CF-B602-9E5B0BE4E625.png
    395.1 KB · Views: 14
Last edited:
Is dit de repllca variant ja? Ik dacht wel een echte 6t?
Zuiger is netjes van hem en kop ook hoeveel zou je voor de zuiger willen en welke maat is de zuiger?
Post automatically merged:


Ik zie nu dat het helemaal geen 6t is hij heeft 7 spoelpoorten is het dsn een 7t?

Jij zegt in eerdere forums dit maar mijne heeft vlinderpoort en 7 spoelpoorten staat hetzelfde op als bij de echte 7t op het internet.
Ik zal even foto’s maken dat je de 7 poorten ziet!
op jou Foto is een 7T
Ja en dat zijn de foto’s van de advertentie en de berichten privé naar mij!
 
Als het een std 7T is , zal waarschijnlijk je blok gekottert moeten worden, anders past het hemd er niet in , en heb je een krukas met een 85mm drijfstang nodig .
Soms word het hemd en de voet afgedraaid , dan past het in het standaard carter.
 
Geen reactie via PB ??

Kopersbescherming beschikbaar​


Buyers protection modal image


Extra zekerheid bij verzendenMet Kopersbescherming bevestig jij of je aankoop in orde is en de verkoper krijgt daarna pas zijn geld. Hiervoor betaal je 5% van de aankoopprijs.

Je geld is veiligAls je afrekent bewaart een onafhankelijke partij je geld veilig op een tussenrekening.

Dat heb je niet toegepast ??
 
Geen reactie via PB ??

Kopersbescherming beschikbaar​


Buyers protection modal image


Extra zekerheid bij verzendenMet Kopersbescherming bevestig jij of je aankoop in orde is en de verkoper krijgt daarna pas zijn geld. Hiervoor betaal je 5% van de aankoopprijs.

Je geld is veiligAls je afrekent bewaart een onafhankelijke partij je geld veilig op een tussenrekening.

Dat heb je niet toegepast ??
Hen z’n nummer etc. Moet zeggen dat ik het nromaal altijd doe alleen nu niet 123 aan gedacht heb
 
Back
Top